Walentynki fanów motoryzacji- OTOMOTO pisze, AI czyta miłosne wiersze do samochodów

Opel, Peugeot i Cadillac - tym co łączy te modele, jest miłość, którą darzą je ich właściciele. Z okazji Walentynek, OTOMOTO, inspirując się zdjęciami ukochanych przez kierowców samochodów, przygotowało wraz z agencją MADOGZ serię miłosnych wyznań do pojazdów. Wiersze w imieniu posiadaczy aut czyta sztuczna inteligencja, a romantycznej “poezji motoryzacyjnej” można dziś posłuchać na profilach OTOMOTO w mediach społecznościowych.

O tym, że Walentynki są dla wszystkich, nikogo nie trzeba przekonywać. OTOMOTO jako marka, która jest zawsze blisko swoich użytkowników, wpisuje się w ten trend, z przymrużeniem oka przekonując, że miłość do samochodów może być bardzo głęboka. Spośród zbieranych od początku lutego zdjęć ulubionych pojazdów udostępnianych przez ich właścicieli, wybrane zostały wyróżnione pisaną specjalnie dla nich poezją. Mottem akcji jest hasło: “Od maszyn dla maszyn, z uczuciem”. Motoryzacyjnych wyznań miłosnych, odczytywanych głosem sztucznej inteligencji można posłuchać na profilach OTOMOTO na Facebooku, Instagramie i TikToku.

  • Każdy z nas ma samochód, z którym wiążą się wyjątkowe wspomnienia i emocje. Potraktowaliśmy Walentynki jako pretekst do tego, by tę miłość do samochodów ujawnić. W OTOMOTO skupiamy wszystkich, którzy mają i kochają samochody. Zabawiliśmy się patetyczną formą rymowanych wierszy, które włożyliśmy w “usta” sztucznej inteligencji. Mamy nadzieję, że wyznania szczególnie mocno poruszą silniki naszych ukochanych aut - mówi Łukasz Juskowiak, Head of Marketing w OTOMOTO.

W kilkudziesięciosekundowych filmach nadawanych z wirtualnego walentynkowego studia OTOMOTO, poznajemy kolejne modele samochodów, do których miłość spadła na właścicieli znienacka (“nie uwierzyłbym w te słowa/ że zakocham się w Oplu/ boli kogoś głowa”) i jest większa niż do innych, nawet kultowych modeli (“cenię mojego Cadillaca mocniej niż jakąś tam/ Corvettę”). Łącznie powstały 4 wiersze, które będą publikowane przez cały dzień ​ w kanałach marki, takich jak Facebook, Instagram czy TikTok.

  • Wraz z wszechogarniającym zalewem informacji związanych z omnipotencją AI doszliśmy do wniosku, że warto sprawdzić, czy sztuczna inteligencja podoła unieść taki ciężar jak miłosne wyznania. Dlatego specjalnie dla OTOMOTO stworzyliśmy koncept „Od maszyn dla maszyn, z uczuciem”, gdzie nośnikiem miłosnego wyznania posiadacza auta staje się avatar AI – mówi Paweł Ostrowski, Strategy Director w MADOGZ.

Za koncept kreatywny i realizację projektu w całości odpowiada agencja MADOGZ.

Magda Worytko

PR Manager, OTOMOTO

14022023_Walentynki fanów motoryzacji - OTOMOTO pisze, AI czyta miłosne wiersze do samochodów_informacja prasowa.docx

DOCX 31 KB

 

 

Udostępnij

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o OTOMOTO

O OTOMOTO

OTOMOTO działa w Polsce od 2004 roku i jest częścią Grupy OLX – globalnej sieci serwisów ogłoszeniowych, w której skład wchodzą także m.in. Autovit w Rumunii, Standvirtual w Portugalii, a także OLX czy Fixly. Współpraca w ramach grupy pozwala na wymianę doświadczeń i wdrażanie najlepszych praktyk, co wzmacnia rozwój platformy na rynkach lokalnych. Z OTOMOTO korzysta co miesiąc prawie 14 milionów użytkowników, poszukujących samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, maszyn rolniczych oraz części motoryzacyjnych.

OTOMOTO tworzy ekosystem narzędzi wspierających obie strony rynku motoryzacyjnego. Kupującym oferuje rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo i komfort wyboru – od raportów historii pojazdu i ocen sprzedających, po zdalne inspekcje techniczne i weryfikację danych w CEPiK. Sprzedającym zapewnia narzędzia do promocji i rozwoju biznesu, zarówno w segmencie aut używanych, jak i nowych, wspierając profesjonalizację i podnoszenie jakości rynku. Jednocześnie platforma zapewnia wiedzę o branży – regularnie publikuje raport OTOMOTO Insights, który w oparciu o dane własne i instytucji publicznych (m.in. CEPiK, GUS, NBP) prezentuje obraz kondycji rynku w Polsce i wspiera świadome decyzje zakupowe oraz biznesowe.

Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, transparentności i zaufaniu budowanemu wśród użytkowników OTOMOTO stało się nie tylko jedną z wiodących motoryzacyjnych platform ogłoszeniowych w Polsce, ale także aktywną społecznością kierowców i sprzedających oraz partnerem w rozwoju nowoczesnej i zrównoważonej mobilności.

Kontakt

otomoto.pl