Trzy pokolenia motoryzacji ​
- rodzinny biznes w dobie sprzedaży samochodów online

Od pierwszej wywrotki “Jelcz” do placu pełnego nowoczesnych ciągników siodłowych - tak od lat 70. ubiegłego wieku rozwinął się biznes bohaterów pierwszej biznesowej odsłony „Prawdziwych historii” OTOMOTO. W najnowszym odcinku cyklu na pierwszy plan wysuwa się wielopokoleniowa rodzina Smuszkiewiczów, pasjonatów motoryzacji i właścicieli prężnie działającej firmy transportowej.

Opowieść o rozwijanej od trzech pokoleń pasji do motoryzacji od 23 października jest dostępna na YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=9ab8NzjIoyQ. To szósta odsłona „Prawdziwych historii” OTOMOTO, ale po raz pierwszy tematem głównym jest motoryzacyjny biznes. We wszystkich spotach cyklu występują wyłącznie autorzy ogłoszeń dostępnych na platformie - właściciele wystawionych na sprzedaż samochodów, ​ bez doświadczenia w wystąpieniach przed kamerą.

Historia firmy transportowej rodziny Smuszkiewiczów zaczęła się ponad 40 lat temu. Motoryzacyjna pasja Piotra, skłoniła go do tego, by samochodami zajmować się na większą skalę. Do warsztatu, w którym na początku można było znaleźć wywrotki i niewielkie samochody ciężarowe, często zabierał jedną ze swoich trzech córek - Hanię, której pomoc ojcu sprawiała wyraźną przyjemność.

  • Córka siedziała przy mnie, podawała mi klucze. Cieszyło, że takie małe dziecko idzie w takim kierunku. Ona kochała samochody “od maleńkości” - z sentymentem wspomina pan Piotr.

Po latach, w 1997 roku prowadzenie w firmie transportowej ojca przejęła Hania wraz z mężem, Sławkiem. Choć rozwijanie biznesu wiązało się w przeszłości z wieloma wyrzeczeniami, udało się im zarazić pasją do samochodów ciężarowych swoje dzieci, które dziś także wspierają rodziców, przygotowując się na przekazanie im firmy w przyszłości.

  • To historia naprawdę wyjątkowa - także na tle poprzednich „Prawdziwych historii” OTOMOTO, bo po raz pierwszy inspiruje ją nie konkretny model samochodu, a ludzie. Nasi bohaterowie udowadniają, że pasja w prowadzeniu biznesu i otwartość na wszystko, co pozwala go rozwijać zgodnie z dynamicznie zmieniającymi się warunkami rynkowymi - jak na przykład aktywność online, są gwarancją długoterminowego sukcesu. Międzypokoleniowa współpraca, łącząca wieloletnie doświadczenie ze sprawnym działaniem także w rzeczywistości wirtualnej, jest fundamentem firmy Smuszkiewiczów - mówi Agnieszka Czajka, General Manager OTOMOTO.

Smuszkiewiczowie są pierwszymi bohaterami „Prawdziwych historii” OTOMOTO, którzy w krótkim, reportażowym cyklu opowiadają swoją historię z perspektywy profesjonalnego sprzedawcy. Emocje, które towarzyszyły członkom ekipy podczas kręcenia materiału świadczą o tym, że tym, co łączy wszystkich członków rodziny, jest pasja do motoryzacji, dopiero za nią, naturalnie wyłania się wspólny, rodzinny biznes.

  • Dwuminutowy format wideo-reportażu, który przyjęliśmy od początku tworzenia “Prawdziwych historii” z jednej strony pozwala nam na wydobycie samej esencji z opowieści bohaterów, ale z drugiej wymusza selekcję materiałów, które zbieramy. Historie przedstawiane w naszym formacie zawsze są bogate i wyjątkowe. W najnowszym spocie bohaterów mamy więcej, ale tym, co łączy całą rodzinę Smuszkiewiczów niewątpliwie jest pasja do motoryzacji. W reportażu pokazujemy ich biznes, ale jego sukcesu nie byłoby bez wspólnej “zajawki”, którą pan Piotr, wraz z wnuczką Martyną, regularnie wypełnia podczas wspólnych, weekendowych wypadów na gokarty - mówi Patrycja Pawłowska, Social Media Lead, OTOMOTO.

Kampania oparta na pierwszej, biznesowej „Prawdziwej Historii” OTOMOTO rusza 23 października. Spoty wideo będzie można zobaczyć w internecie, w tym kanałach mediów społecznościowych OTOMOTO. Działania obejmą także kampanię radiową, emitowaną w największych stacjach w Polsce, aktywności PR oraz OOH. Za koncept kreatywny i koordynację social mediów, a także produkcję spotu oraz kampanii odpowiada agencja MADOGZ. Reżyserem spotu jest Jan Foryś, a za zdjęcia odpowiada dom produkcyjny Lucky Luciano.

“Prawdziwe historie” - cykl wpisany w OTOMOTO

“Prawdziwe historie” to już kultowa kampania OTOMOTO, a najnowsza odsłona to szósty odcinek serii. Po raz pierwszy spot wideo przedstawia historię firmy profesjonalnych sprzedawców korzystających z OTOMOTO w regularny sposób.

Bohaterami poprzednich odcinków są autorzy pojedynczych ogłoszeń, właściciele wystawionych na sprzedaż samochodów. Cykl zapoczątkowała wyświetlona na Facebooku ponad 13 milionów razy świąteczna kampania z Wartburgiem, która zyskała 14 400 polubień i 1500 komentarzy na Facebooku i Instagramie oraz osiągnęła wynik 2,8 mln obejrzeń na Youtube. Kampania spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem nie tylko widzów ale także branży marketingowej: została nagrodzona w wielu konkursach, m.in. Złote Spinacze, Kreatura i Golden Arrows. Kolejne odsłony kampanii były poświęcone równie wyjątkowym modelom samochodów: Maluchowi, Toyocie 4-Runner, DeLoreanowi i kultowemu Cadillacowi Eldorado.

Magda Worytko

PR Manager, OTOMOTO

 

PH Dealer (1).jpg

JPEG 891 KB

PH Dealer (3).jpg

JPEG 859 KB

PH Dealer (5).jpg

JPEG 785 KB

23102023_Trzy pokolenia motoryzacji - rodzinny biznes w dobie sprzedaży samochodów online_informacja prasowa.docx

DOCX 31 KB

 

Udostępnij

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o OTOMOTO

O OTOMOTO

OTOMOTO działa w Polsce od 2004 roku i jest częścią Grupy OLX – globalnej sieci serwisów ogłoszeniowych, w której skład wchodzą także m.in. Autovit w Rumunii, Standvirtual w Portugalii, a także OLX czy Fixly. Współpraca w ramach grupy pozwala na wymianę doświadczeń i wdrażanie najlepszych praktyk, co wzmacnia rozwój platformy na rynkach lokalnych. Z OTOMOTO korzysta co miesiąc prawie 14 milionów użytkowników, poszukujących samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, maszyn rolniczych oraz części motoryzacyjnych.

OTOMOTO tworzy ekosystem narzędzi wspierających obie strony rynku motoryzacyjnego. Kupującym oferuje rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo i komfort wyboru – od raportów historii pojazdu i ocen sprzedających, po zdalne inspekcje techniczne i weryfikację danych w CEPiK. Sprzedającym zapewnia narzędzia do promocji i rozwoju biznesu, zarówno w segmencie aut używanych, jak i nowych, wspierając profesjonalizację i podnoszenie jakości rynku. Jednocześnie platforma zapewnia wiedzę o branży – regularnie publikuje raport OTOMOTO Insights, który w oparciu o dane własne i instytucji publicznych (m.in. CEPiK, GUS, NBP) prezentuje obraz kondycji rynku w Polsce i wspiera świadome decyzje zakupowe oraz biznesowe.

Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, transparentności i zaufaniu budowanemu wśród użytkowników OTOMOTO stało się nie tylko jedną z wiodących motoryzacyjnych platform ogłoszeniowych w Polsce, ale także aktywną społecznością kierowców i sprzedających oraz partnerem w rozwoju nowoczesnej i zrównoważonej mobilności.

Kontakt

otomoto.pl