2024 rokiem klienta w prognozach ekspertów motoryzacyjnych - premiera nowego odcinka w cyklu “mOTO TEMAT”

2024 rokiem klienta w prognozach ekspertów motoryzacyjnych - premiera nowego odcinka w cyklu “mOTO TEMAT”

Klient w centrum zainteresowania sprzedawców, dealerów motoryzacyjnych, a nawet producentów - w najnowszym odcinku z serii ​ “mOTO TEMAT”, Agnieszka Czajka rozmawia z Karolem Obiegłym - prezesem Grupy Cichy-Zasada o prognozach na najbliższy rok w motoryzacji. Trendy i kierunki, które zgodnie z przewidywaniami ekspertów będą dominować na rynku w najbliższym czasie mają jeden wspólny mianownik - w centrum znowu jest klient.

mOTO TEMAT to cykl rozmów Agnieszki Czajki z ekspertami ze świata motoryzacji. Podczas spotkań poruszane są tematy związanych z bieżącą sytuacją na rynku, wyzwaniami, które stawia przed branżą m.in. legislacja oraz prognozami, które mają szansę stać się motoryzacyjną codziennością.

W najnowszym odcinku gościem jest Karol Obiegły - prezes Grupy Cichy-Zasada, która od ponad 30 lat współpracuje z markami Volkswagen, Audi, Seat, CUPRA, Škoda i Volkswagen Samochody Dostawcze. Rozmowa toczy się wokół trendów, które widać obecnie na rynku motoryzacyjnym i prognoz na rozpoczęty właśnie 2024 rok.

Eksperci - opierając się informacjach dotyczących kondycji polskiej gospodarki - oceniają, na ile chętnie Polacy będą kupować samochody w ciągu kolejnych miesięcy i odpowiadają na pytanie, dlaczego decyzja o zakupie nowego auta w najbliższym czasie może okazać się naprawdę korzystna. Rozmowa dotyczy także zmian w charakterze sprzedaży samochodów i nowych potrzeb kupujących pojazdy. Porusza także temat nowych, chińskich marek na rynku dealerskim oraz podejścia sprzedawców do samochodów elektrycznych.

  • Po raz pierwszy gościem mOTO TEMATU był przedstawiciel świata dealerów. Z rozmowy z Karolem Obiegłym o przyszłości rynku sprzedaży aut - także w salonach samochodowych - wynika, że przed nami “rok klienta”. Zwinne odpowiadanie na zmieniające się potrzeby kupujących to wielkie wyzwanie, ale bardzo mnie cieszy, że również w branży motoryzacyjnej to dzisiaj jeden z priorytetów - mówi Agnieszka Czajka, General Manager OTOMOTO.

Agnieszka Czajka, pełni funkcję general managera OTOMOTO, a z branżą motoryzacyjną jest związana od ponad dekady. Wcześniej w ramach Volkswagen Group Polska była związana z marką Porsche. Doświadczenie pozwala jej na strategiczne łączenie priorytetów kupujących i sprzedających samochody oraz bieżącą analizę potrzeb wszystkich uczestników rynku, dzięki holistycznemu spojrzeniu na dane pochodzące z OTOMOTO.

Cała rozmowa Agnieszki Czajki i Karola Obiegłego o prognozach na najbliższy rok jest dostępna na YT OTOMOTO: https://www.youtube.com/watch?v=UeCDKU57Ut4.

Patronem medialnym cyklu jest Business Insider.

Magda Worytko PR Manager, OTOMOTO
23012024_2024 rokiem klienta w prognozach ekspertów motoryzacyjnych - premiera nowego odcinka w cyklu “mOTO TEMAT”_informacja prasowa.docx 30 KB

 

 

Więcej o OTOMOTO

OTOMOTO to wiodący w Polsce ogłoszeniowy portal motoryzacyjny. W 2021 roku każdym miesiącu odwiedza go średnio prawie 8 milionów internautów, którzy poszukują w nim samochodów, motocykli, pojazdów użytkowych i maszyn ciężkich. Generują przy tym niespełna 400 milionów odsłon (Gemius).