Skip to Content
Wpływ pandemii koronawirusa na rynek motoryzacyjny w Polsce

Wpływ pandemii koronawirusa na rynek motoryzacyjny w Polsce

Webinar #OTOMOTOdyskusje

- Handlowcy będą musieli stać się youtuberami, którzy w umiejętny sposób przedstawią sprzedawany produkt, a dealerzy muszą przestać myśleć o budowie pałaców i skupić się na jeszcze większej profesjonalizacji swojej działalności operacyjnej - mówi o możliwych zmianach na rynku motoryzacyjnym w rzeczywistości pokoronawirusowej Wojciech Drzewiecki, prezes Instutu Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR. Webinar #OTOMOTOdyskusje o wpływie pandemii COVID-19 jest już dostępny tutaj >>>

Jaka jest aktualna sytuacja na rynku motoryzacyjnym w Polsce? Jakie podłoże mają zmiany w poziomie sprzedaży? Jak bardzo pandemia wpłynęła na ruch i finalizacje transakcji u dealerów samochodów nowych i używanych? Czy efekty widoczne są już dzisiaj, czy dopiero nadejdą? Czy park samochodowy w Polsce może się zmienić i jak bardzo zmieni się praca samych sprzedających? To tylko niektóre z wielu pytań, które Marcin Domagała z OTOMOTO zadał prezesowi Drzewieckiemu. 

Zachęcamy do oglądania, a także do dyskusji, m.in. na portalu LinkedIn. Podczas kolejnych webinarów naszymi gośćmi będą najróżniejsi przedstawiciele branży moto w Polsce - zarówno analitycy, eksperci, jak i przedstawiciele Klientów Biznesowych OTOMOTO. 

- Chcemy, by nasze dyskusje zbudowały wartościową platformę wymiany opinii i najlepszych praktyk na rynku, stały się miejscem zbierania odpowiedzi na najczęściej pojawiające się w branży pytania - mówi Łukasz Borowicz, PR manager OTOMOTO. - Już teraz zachęcamy do aktywnego uczestnictwa i zgłaszania rozmówców lub tematów, które powinniśmy poruszyć.

 

Więcej o OTOMOTO

OTOMOTO to wiodący w Polsce ogłoszeniowy portal motoryzacyjny. W 2021 roku każdym miesiącu odwiedza go średnio prawie 8 milionów internautów, którzy poszukują w nim samochodów, motocykli, pojazdów użytkowych i maszyn ciężkich. Generują przy tym niespełna 400 milionów odsłon (Gemius).