Skip to Content
Wpływ pandemii koronawirusa na rynek motoryzacyjny w Polsce

Wpływ pandemii koronawirusa na rynek motoryzacyjny w Polsce

Webinar #OTOMOTOdyskusje

- Handlowcy będą musieli stać się youtuberami, którzy w umiejętny sposób przedstawią sprzedawany produkt, a dealerzy muszą przestać myśleć o budowie pałaców i skupić się na jeszcze większej profesjonalizacji swojej działalności operacyjnej - mówi o możliwych zmianach na rynku motoryzacyjnym w rzeczywistości pokoronawirusowej Wojciech Drzewiecki, prezes Instutu Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR. Webinar #OTOMOTOdyskusje o wpływie pandemii COVID-19 jest już dostępny tutaj >>>

Jaka jest aktualna sytuacja na rynku motoryzacyjnym w Polsce? Jakie podłoże mają zmiany w poziomie sprzedaży? Jak bardzo pandemia wpłynęła na ruch i finalizacje transakcji u dealerów samochodów nowych i używanych? Czy efekty widoczne są już dzisiaj, czy dopiero nadejdą? Czy park samochodowy w Polsce może się zmienić i jak bardzo zmieni się praca samych sprzedających? To tylko niektóre z wielu pytań, które Marcin Domagała z OTOMOTO zadał prezesowi Drzewieckiemu. 

Zachęcamy do oglądania, a także do dyskusji, m.in. na portalu LinkedIn. Podczas kolejnych webinarów naszymi gośćmi będą najróżniejsi przedstawiciele branży moto w Polsce - zarówno analitycy, eksperci, jak i przedstawiciele Klientów Biznesowych OTOMOTO. 

- Chcemy, by nasze dyskusje zbudowały wartościową platformę wymiany opinii i najlepszych praktyk na rynku, stały się miejscem zbierania odpowiedzi na najczęściej pojawiające się w branży pytania - mówi Łukasz Borowicz, PR manager OTOMOTO. - Już teraz zachęcamy do aktywnego uczestnictwa i zgłaszania rozmówców lub tematów, które powinniśmy poruszyć.

 

Więcej o OTOMOTO

OTOMOTO to platforma umożliwiająca skuteczną i wygodną sprzedaż oraz poszukiwanie pojazdów. W miesiącu publikowanych jest średnio 250 tysięcy ogłoszeń, co oznacza że co minutę w serwisie pojawia się 5 nowych ofert.

Najwięcej z nich dotyczy samochodów osobowych, ale poszukujący znajdą tu również tysiące ogłoszeń w kategoriach motocykle i quady, pojazdy dostawcze i ciężarowe, maszyny budowlane i rolnicze oraz części.

W 2020 roku roku serwis odwiedzało średniomiesięcznie ponad 7,9 mln internautów, którzy generowali średnio ponad 355 mln odsłon portalu w każdym miesiącu (PBI/Gemius).