Wpływ pandemii koronawirusa na rynek motoryzacyjny w Polsce

Webinar #OTOMOTOdyskusje

- Handlowcy będą musieli stać się youtuberami, którzy w umiejętny sposób przedstawią sprzedawany produkt, a dealerzy muszą przestać myśleć o budowie pałaców i skupić się na jeszcze większej profesjonalizacji swojej działalności operacyjnej - mówi o możliwych zmianach na rynku motoryzacyjnym w rzeczywistości pokoronawirusowej Wojciech Drzewiecki, prezes Instutu Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR. Webinar #OTOMOTOdyskusje o wpływie pandemii COVID-19 jest już dostępny tutaj >>>

Jaka jest aktualna sytuacja na rynku motoryzacyjnym w Polsce? Jakie podłoże mają zmiany w poziomie sprzedaży? Jak bardzo pandemia wpłynęła na ruch i finalizacje transakcji u dealerów samochodów nowych i używanych? Czy efekty widoczne są już dzisiaj, czy dopiero nadejdą? Czy park samochodowy w Polsce może się zmienić i jak bardzo zmieni się praca samych sprzedających? To tylko niektóre z wielu pytań, które Marcin Domagała z OTOMOTO zadał prezesowi Drzewieckiemu. 

Zachęcamy do oglądania, a także do dyskusji, m.in. na portalu LinkedIn. Podczas kolejnych webinarów naszymi gośćmi będą najróżniejsi przedstawiciele branży moto w Polsce - zarówno analitycy, eksperci, jak i przedstawiciele Klientów Biznesowych OTOMOTO. 

- Chcemy, by nasze dyskusje zbudowały wartościową platformę wymiany opinii i najlepszych praktyk na rynku, stały się miejscem zbierania odpowiedzi na najczęściej pojawiające się w branży pytania - mówi Łukasz Borowicz, PR manager OTOMOTO. - Już teraz zachęcamy do aktywnego uczestnictwa i zgłaszania rozmówców lub tematów, które powinniśmy poruszyć.

 

Udostępnij

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o OTOMOTO

O OTOMOTO

OTOMOTO działa w Polsce od 2004 roku i jest częścią Grupy OLX – globalnej sieci serwisów ogłoszeniowych, w której skład wchodzą także m.in. Autovit w Rumunii, Standvirtual w Portugalii, a także OLX czy Fixly. Współpraca w ramach grupy pozwala na wymianę doświadczeń i wdrażanie najlepszych praktyk, co wzmacnia rozwój platformy na rynkach lokalnych. Z OTOMOTO korzysta co miesiąc prawie 14 milionów użytkowników, poszukujących samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, maszyn rolniczych oraz części motoryzacyjnych.

OTOMOTO tworzy ekosystem narzędzi wspierających obie strony rynku motoryzacyjnego. Kupującym oferuje rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo i komfort wyboru – od raportów historii pojazdu i ocen sprzedających, po zdalne inspekcje techniczne i weryfikację danych w CEPiK. Sprzedającym zapewnia narzędzia do promocji i rozwoju biznesu, zarówno w segmencie aut używanych, jak i nowych, wspierając profesjonalizację i podnoszenie jakości rynku. Jednocześnie platforma zapewnia wiedzę o branży – regularnie publikuje raport OTOMOTO Insights, który w oparciu o dane własne i instytucji publicznych (m.in. CEPiK, GUS, NBP) prezentuje obraz kondycji rynku w Polsce i wspiera świadome decyzje zakupowe oraz biznesowe.

Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, transparentności i zaufaniu budowanemu wśród użytkowników OTOMOTO stało się nie tylko jedną z wiodących motoryzacyjnych platform ogłoszeniowych w Polsce, ale także aktywną społecznością kierowców i sprzedających oraz partnerem w rozwoju nowoczesnej i zrównoważonej mobilności.

Kontakt

otomoto.pl