Wielki powrót Wartburga 353

PRAWDZIWA HISTORIA ZNALEZIONA NA OTOMOTO

38-letni Wartburg został głównym bohaterem nowego spotu OTOMOTO. Dwuminutowy reportaż, zainspirowany ogłoszeniem sprzedaży jednego z klasyków PRL-u, jest osadzony w świątecznej atmosferze i udowadnia, że za każdym pojazdem może kryć się wyjątkowa historia. I samochodu i jego właściciela. 

Leciwy dwusuw enerdowskiej produkcji to jeden z ciekawszych pojazdów dostępnych w OTOMOTO w 2021 roku. Dość powiedzieć, że aut wyprodukowanych przed 1989 rokiem, bezwypadkowych i pochodzących od pierwszego właściciela można było znaleźć tylko nieco ponad pięćset. 

- W tym zestawieniu mieliśmy do wyboru m. in. Ferrari Testarossę, Lamborghini Countach, czy Cadillaca Deville z 1959 roku, choć w ich przypadku najczęściej trafialiśmy na pierwszych właścicieli w Polsce, a nie tych którzy zakupili nowe aut - mówi Agnieszka Czajka, General Manager OTOMOTO. - Nie zabrakło natomiast ciekawych klasyków PRL-u. Postawiliśmy na auto wciąż bliskie sercu wielu Polaków, Wartburga 353. Kojarzy się z czasami słusznie minionymi, ale budzącymi wiele fantastycznych wspomnień i to o te emocje łączące pokolenia nam chodziło.

Wartburg prezentowany w reportażu został wyprodukowany w 1983 roku i od nowości pozostaje w rękach jednej rodziny. Jest wyposażony w oryginalny 1-litrowy silnik o mocy 50 koni mechanicznych, a na liczniku widnieją zaledwie 73 tys. km przebiegu. Samochód jest w znakomitym stanie. - Mój mąż uważał, że to najważniejsza rzecz, którą posiada. Pamiętam, że nawet musiałam przygotowywać specjalnie ściereczki do czyszczenia auta - wspomina pani Krystyna, żona pierwszego właściciela pojazdu. - Co więcej, zabraniał mi wręcz go prowadzić, mimo że posiadam prawo jazdy!

 

Auto zostało “członkiem rodziny” pani Ewy wkrótce po założeniu przez jej dziadka… książeczki samochodowej. W wyniku zwycięstwa w losowaniu przesiadł się z Syreny właśnie na Wartburga.

- To była wielka rzecz wtedy, samochód obszerny z dużym bagażnikiem. Cała ulica schodziła się oglądać, dotykać i podziwiać. To była sensacja na tamte lata - dodaje pani Krystyna.

Po latach dwusuw został przepisany na wnuczkę, Ewę. Dziś jego właścicielka poszukuje mu nowego - wcale nie właściciela - ​ opiekuna. Kogoś kto autem zajmie się tak jak zajmował się nim dziadek.

Historia Wartburga to dowód, że dla wielu właścicieli auto to przede wszystkim opowieść o emocjach i wspomnieniach łączących pokolenia. - Postanowiliśmy pochylić się nad tym, co jest naszą największą siłą, czyli liczącą setki tysięcy samochodów bazą i w niej poszukać inspiracji i prawdziwych opowieści - mówi Agnieszka Czajka. - W odpowiedzi na premierę reportażu nasi użytkownicy zasypali nas tysiącami pozytywnych komentarzy, czy zdjęć własnych, posiadanych od pokoleń lub zakupionych klasycznych samochodów

Nowy spot OTOMOTO będzie emitowany w internecie do końca grudnia. Kampanię uzupełniają działania promocyjne w mediach społecznościowych. Można go znaleźć m.in. na YouTube. Ogłoszenie sprzedaży Wartburga na OTOMOTO można znaleźć tutaj.

 

 

Udostępnij

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o OTOMOTO

O OTOMOTO

OTOMOTO działa w Polsce od 2004 roku i jest częścią Grupy OLX – globalnej sieci serwisów ogłoszeniowych, w której skład wchodzą także m.in. Autovit w Rumunii, Standvirtual w Portugalii, a także OLX czy Fixly. Współpraca w ramach grupy pozwala na wymianę doświadczeń i wdrażanie najlepszych praktyk, co wzmacnia rozwój platformy na rynkach lokalnych. Z OTOMOTO korzysta co miesiąc prawie 14 milionów użytkowników, poszukujących samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, maszyn rolniczych oraz części motoryzacyjnych.

OTOMOTO tworzy ekosystem narzędzi wspierających obie strony rynku motoryzacyjnego. Kupującym oferuje rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo i komfort wyboru – od raportów historii pojazdu i ocen sprzedających, po zdalne inspekcje techniczne i weryfikację danych w CEPiK. Sprzedającym zapewnia narzędzia do promocji i rozwoju biznesu, zarówno w segmencie aut używanych, jak i nowych, wspierając profesjonalizację i podnoszenie jakości rynku. Jednocześnie platforma zapewnia wiedzę o branży – regularnie publikuje raport OTOMOTO Insights, który w oparciu o dane własne i instytucji publicznych (m.in. CEPiK, GUS, NBP) prezentuje obraz kondycji rynku w Polsce i wspiera świadome decyzje zakupowe oraz biznesowe.

Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, transparentności i zaufaniu budowanemu wśród użytkowników OTOMOTO stało się nie tylko jedną z wiodących motoryzacyjnych platform ogłoszeniowych w Polsce, ale także aktywną społecznością kierowców i sprzedających oraz partnerem w rozwoju nowoczesnej i zrównoważonej mobilności.

Kontakt

otomoto.pl