Toyota & Lexus Dobrygowski bohaterem nowej kampanii OTOMOTO z serii „Prawdziwe Historie”

Wystartowała kolejna odsłona kultowej kampanii „Prawdziwe Historie”, tym razem dedykowana profesjonalnym sprzedawcom z branży motoryzacyjnej. Bohaterem najnowszego spotu jest Toyota & Lexus Dobrygowski z Lubina – firma, która od niemal dwóch dekad rozwija swój biznes ramię w ramię z OTOMOTO, łącząc tradycję z nowoczesnością i najwyższymi standardami obsługi klienta. Jej osiągnięcia zostały uhonorowane tytułem Tytana 20-lecia podczas tegorocznej gali TYTANI OTOMOTO. Udział w kampanii „Prawdziwe Historie” to nie tylko wyróżnienie, ale symbol długofalowego partnerstwa opartego na zaufaniu, wspólnym rozwoju i innowacjach.

Historia, która inspiruje

Toyota & Lexus Dobrygowski to przykład dealera budującego swoją pozycję rynkową w oparciu o profesjonalizm, przejrzystość działań i indywidualne podejście do klienta. Przedsiębiorstwo, które stawiało na rozwój dodatkowego kanału sprzedaży online i partnerstwo biznesowe z OTOMOTO niemal od początku swojej działalności, dziś może być wzorem i inspiracją dla całego segmentu motoryzacyjnego. Firma wyróżnia się dbałością o jakość ogłoszeń, umiejętnym wykorzystaniem narzędzi wspierających sprzedaż online i wyjątkową kulturą obsługi, która przekłada się na lojalność kupujących z całej Polski. Dzięki konsekwencji i jasno określonej wizji Toyota & Lexus Dobrygowski stała się jednym z liderów polskiej branży dealerskiej — przykładem dla innych, jak biznes może łączyć wartości z nowoczesnymi technologiami.

Steve Jobs powiedział, że to innowacja odróżnia lidera od naśladowcy. Tytan 20-lecia to nagroda dla firmy, która przez dwie dekady wspólnie z OTOMOTO wyznaczała i rozwijała standardy sprzedaży online. Toyota & Lexus Dobrygowski to dowód na to, że odwaga, profesjonalizm i technologia są fundamentem długofalowego sukcesu – mówiła podczas gali TYTANI OTOMOTO Agnieszka Czajka, General Manager OTOMOTO / OLX Group.

Biznes i emocje

Nowy spot to część kultowej serii „Prawdziwe Historie”, w której scenariusze opierają się na realnych doświadczeniach użytkowników OTOMOTO – tym razem przedstawicieli profesjonalnych sprzedających. Kampania pokazuje, że za każdą transakcją kryje się historia ludzi, dla których motoryzacja to nie tylko biznes, ale pasja i odpowiedzialność.

Najnowszy spot przywołuje historię Antka, który przed laty razem z dziadkiem odebrał nowe auto z salonu Dobrygowski. Teraz Antek pracuje w Toyota & Lexus Dobrygowski jako sprzedawca i doskonale wie, że moment odbioru nowo zakupionego samochodu wywołuje lawinę emocji - spełnienie marzeń, radość, uśmiech.

Dzięki OTOMOTO odwiedzają nas klienci z całej Polski. Odbiór auta to jest zawsze święto, wyjątkowy moment - mówi w spocie Ireneusz Koziarz, kierownik sprzedaży.
– ​ „Prawdziwe Historie” w odsłonie biznesowej to coś więcej niż kampania – to sposób na oddanie głosu tym, którzy tworzą polską motoryzację na co dzień. Dzięki takim partnerom jak Toyota & Lexus Dobrygowski możemy pokazać, że technologia, emocje i zaufanie mogą iść w parze. Historie, które opowiadamy budują nie tylko relacje z klientami, ale i przyszłość całej branży - mówi Patrycja Pawłowska, Marketing Manager OTOMOTO.

Spot z udziałem Toyota & Lexus Dobrygowski zadebiutuje 1 lipca 2025 r. i będzie emitowany w telewizji, radiu, internecie oraz na nośnikach DOOH. Kampanię wspierają działania w mediach społecznościowych i platformach digital. Za kreację i realizację kampanii 360 oraz zdjęcia odpowiada agencja MADOGZ, reżyserem spotu jest Jan Foryś. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.

 

 

 

 

Udostępnij

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o OTOMOTO

O OTOMOTO

OTOMOTO działa w Polsce od 2004 roku i jest częścią Grupy OLX – globalnej sieci serwisów ogłoszeniowych, w której skład wchodzą także m.in. Autovit w Rumunii, Standvirtual w Portugalii, a także OLX czy Fixly. Współpraca w ramach grupy pozwala na wymianę doświadczeń i wdrażanie najlepszych praktyk, co wzmacnia rozwój platformy na rynkach lokalnych. Z OTOMOTO korzysta co miesiąc prawie 14 milionów użytkowników, poszukujących samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, maszyn rolniczych oraz części motoryzacyjnych.

OTOMOTO tworzy ekosystem narzędzi wspierających obie strony rynku motoryzacyjnego. Kupującym oferuje rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo i komfort wyboru – od raportów historii pojazdu i ocen sprzedających, po zdalne inspekcje techniczne i weryfikację danych w CEPiK. Sprzedającym zapewnia narzędzia do promocji i rozwoju biznesu, zarówno w segmencie aut używanych, jak i nowych, wspierając profesjonalizację i podnoszenie jakości rynku. Jednocześnie platforma zapewnia wiedzę o branży – regularnie publikuje raport OTOMOTO Insights, który w oparciu o dane własne i instytucji publicznych (m.in. CEPiK, GUS, NBP) prezentuje obraz kondycji rynku w Polsce i wspiera świadome decyzje zakupowe oraz biznesowe.

Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, transparentności i zaufaniu budowanemu wśród użytkowników OTOMOTO stało się nie tylko jedną z wiodących motoryzacyjnych platform ogłoszeniowych w Polsce, ale także aktywną społecznością kierowców i sprzedających oraz partnerem w rozwoju nowoczesnej i zrównoważonej mobilności.

Kontakt

otomoto.pl