Spełniamy motoryzacyjne marzenia

Spełniamy motoryzacyjne marzenia

Wystartowała nowa kampania reklamowa serwisu OTOMOTO. W największych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych można już zobaczyć najnowszy spot, który opowiada o motoryzacyjnych marzeniach Polaków. Pokazujemy, że nie muszą być to auta za "miliony", ale także "zwykłe" i używane samochody, których na OTOMOTO jest najwięcej, a które są piękne i dają dużo radości swoim użytkownikom. Za kreację spotu odpowiada agencja 23HEROES.

Więcej o OTOMOTO

OTOMOTO to największa w Polsce platforma umożliwiająca skuteczną i wygodną sprzedaż i poszukiwanie pojazdów. W miesiącu publikowanych jest średnio 250 tysięcy ogłoszeń, co oznacza że co minutę w serwisie pojawia się 5 nowych ofert. 

Najwięcej z nich dotyczy samochodów osobowych, które stanowią główną kategorię w OTOMOTO. Poszukujący znajdą również tysiące ogłoszeń w kategoriach motocykle i quady, pojazdy dostawcze i ciężarowe, maszyny budowlane i rolnicze oraz części. 

W maju 2019 roku serwis odwiedziło 7 327 720 internautów, którzy wygenerowali 351 730 434 odsłony (PBI/Gemius).