Spełniamy motoryzacyjne marzenia

Spełniamy motoryzacyjne marzenia

Wystartowała nowa kampania reklamowa serwisu OTOMOTO. W największych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych można już zobaczyć najnowszy spot, który opowiada o motoryzacyjnych marzeniach Polaków. Pokazujemy, że nie muszą być to auta za "miliony", ale także "zwykłe" i używane samochody, których na OTOMOTO jest najwięcej, a które są piękne i dają dużo radości swoim użytkownikom. Za kreację spotu odpowiada agencja 23HEROES.

Więcej o OTOMOTO

OTOMOTO to platforma umożliwiająca skuteczną i wygodną sprzedaż oraz poszukiwanie pojazdów. W miesiącu publikowanych jest średnio 250 tysięcy ogłoszeń, co oznacza że co minutę w serwisie pojawia się 5 nowych ofert.

Najwięcej z nich dotyczy samochodów osobowych, ale poszukujący znajdą tu również tysiące ogłoszeń w kategoriach motocykle i quady, pojazdy dostawcze i ciężarowe, maszyny budowlane i rolnicze oraz części.

W pierwszym półroczu 2019 roku serwis odwiedzało średniomiesięcznie prawie 7,2 mln internautów, którzy generowali średnio niespełna 360 mln odsłon portalu w każdym miesiącu (PBI/Gemius).