Redukcje kosztów i etatów.

Redukcje kosztów i etatów.

Czy udało się tego uniknąć w lockdownie?

Jak zoptymalizowano koszty i czy były potrzebne redukcje etatów? Czy okres lockdownu i pandemia koronawirusa COVID-19 wpłynęły na to, jak rzeczywistość postrzegają najwięksi gracze na polskim  rynku handlu pojazdami? Jaką strategię na najbliższe miesiące i lata obierze jeden z czołowych sprzedawców aut używanych? Gościem OTOMOTO tym razem jest Konrad Jaśkiewicz, country business development manager AAA Auto.

Najnowsza odsłona webinarów #OTOMOTOdyskusje jest już dostępna TUTAJ >>>

Story image

 

Więcej o OTOMOTO

OTOMOTO to platforma umożliwiająca skuteczną i wygodną sprzedaż oraz poszukiwanie pojazdów. W miesiącu publikowanych jest średnio 250 tysięcy ogłoszeń, co oznacza że co minutę w serwisie pojawia się 5 nowych ofert.

Najwięcej z nich dotyczy samochodów osobowych, ale poszukujący znajdą tu również tysiące ogłoszeń w kategoriach motocykle i quady, pojazdy dostawcze i ciężarowe, maszyny budowlane i rolnicze oraz części.

W 2020 roku roku serwis odwiedzało średniomiesięcznie ponad 7,9 mln internautów, którzy generowali średnio ponad 355 mln odsłon portalu w każdym miesiącu (PBI/Gemius).