Skip to Content
Publikuj i promuj ogłoszenia w Otomoto i wygrywaj nagrody – rusza konkurs „Liga Supersprzedawców”

Publikuj i promuj ogłoszenia w Otomoto i wygrywaj nagrody – rusza konkurs „Liga Supersprzedawców”

Trwa nabór do pierwszej „Ligi Supersprzedawców” – konkursu organizowanego dla użytkowników Otomoto, w którym najbardziej aktywni sprzedawcy w portalu, publikujący ogłoszenia w trzech kategoriach: samochody osobowe, maszyny ciężkie i części motoryzacyjne, mają szansę na zdobycie atrakcyjnych nagród. Do wygrania są między innymi aparaty fotograficzne Nikon, gimbale pozwalające na stabilne nagrywanie materiałów wideo i odkurzacze Karcher, które pomogą w tworzeniu jeszcze skuteczniejszych ogłoszeń na Otomoto. Sprzedawcy mogą zgłaszać się do konkursu do 31 lipca, a laureaci zostaną wyłonieni w marcu 2023 roku.

Aby wziąć udział w konkursie „Liga Supersprzedawców” należy wejść na stronę internetową liga.otomoto.pl i do 31 lipca wypełnić formularz zgłoszeniowy, wskazując jedną z trzech kategorii produktowych oraz wybraną ścieżkę konkursową. Warunkiem udziału w konkursie jest posługiwanie się kontem aktywnym kontem biznesowym w portalu Otomoto.

„Liga Supersprzedawców” to pierwszy konkurs organizowany przez Otomoto, w którym mogą wziąć udział wszyscy aktywni sprzedawcy, publikujący ogłoszenia w portalu w trzech kategoriach: samochody osobowe i dostawcze, maszyny ciężkie i części motoryzacyjne. Uczestnicy konkursu w każdej kategorii mogą wybrać jedną z dwóch ścieżek – punktową i procentową, w których będą zbierać punkty na podstawie różnicy wartości ostatnich aktywności w portalu, w stosunku do średniej wartości faktur z trzech poprzednich okresów rozliczeniowych.

Punkty w konkursie będą naliczane przez 7 pełnych okresów rozliczeniowych, od 1 sierpnia 2022 roku do 28 lutego 2023 roku. Zwycięzcy zostaną wyłonieni 15 marca 2023 roku. Regulamin konkursu i pełna lista nagród jest dostępna na stronie internetowej: liga.otomoto.pl.

 

Więcej o OTOMOTO

OTOMOTO to wiodący w Polsce ogłoszeniowy portal motoryzacyjny. W 2021 roku każdym miesiącu odwiedza go średnio prawie 8 milionów internautów, którzy poszukują w nim samochodów, motocykli, pojazdów użytkowych i maszyn ciężkich. Generują przy tym niespełna 400 milionów odsłon (Gemius).