Skip to Content
#OTOMOTOdyskusje - nowa kampania reklamowa

#OTOMOTOdyskusje - nowa kampania reklamowa

O motoryzacji można dyskutować zawsze i wszędzie. Z taką tezą wychodzi serwis OTOMOTO, który właśnie uruchomił nową kampanię reklamową. Do udziału w niej zostali zaproszeni frontmani TVN Turbo - Adam Kornacki i Adam Klimek. Za kreacją i realizacją kampanii stoi agencja FCB Bridge2Fun z domem produkcyjnym F25, a zakupem mediów i współpracą z ambasadorami dom mediowy UM i Mediabrands Studios (IPG Mediabrands).

Czy to stuka sworzeń, czy może tuleja? Kupić “passka” w kombi, czy lepiej “golfika”? Te błahe z pozoru problemy to tematy archetypowych i równocześnie życiowych dyskusji bohaterów występujących w pierwszych dwóch fabularnych spotach reklamowych. Nie brakuje w nich dowcipu i mrugania okiem do widza. Bo kto z podobnymi dylematami w życiu się nie spotkał i w takiej rozmowie nie uczestniczył?

- Chcemy pozostawić  oglądającego z przekonaniem, że świat motoryzacji jest niezwykle zróżnicowany, pełen kolorytu i emocji, potrafi dać wiele frajdy, mimo że przenikają się w nim różne opinie. Finalnie jednak wspólnym mianownikiem i miejscem odpowiedzi na wszystkie dylematy i pytania jest właśnie OTOMOTO. - mówi Sebastian Starczewski, head of marketing OTOMOTO.pl.

Kampania reklamowa rozpocznie się 14 lutego. Spoty będzie można obejrzeć na antenie wszystkich największych ogólnopolskich nadawców telewizyjnych w najbardziej atrakcyjnych porach emisji. Ponadto staną się też główną osią kampanii digitalowej, która obejmie m.in. sieci społecznościowe, serwisy internetowe i aplikacje związane z branżą moto. W kreacji nie zabrakło znanych i lubianych osobowości z tematycznego kanału TVN Turbo: Adama Kornackiego i Adama Klimka.

- Jesteśmy dumni, że po raz pierwszy do kampanii marketingowej na temat motoryzacji udało nam się zaprosić najpopularniejszego mechanika samochodowego w Polsce wraz z pierwszym obecnie specjalistą od samochodów - mówi Rafał Baran, CEO agencji FCB Bridge2Fun. Spoty wyreżyserował Kuba Bujas, za kamerą zaś stanął Jan Holoubek.

OTOMOTO.pl to serwis motoryzacyjny oferujący skuteczne metody sprzedaży i kupna pojazdów oraz części. Należy do Grupy OLX, która skupia serwisy OLX.pl, OTODOM.pl, OTOMOTO.pl i Fixly.pl.

 

Skontaktuj się z nami
Łukasz Borowicz PR manager, OTOMOTO
Łukasz Borowicz PR manager, OTOMOTO
Więcej o OTOMOTO

OTOMOTO to wiodący w Polsce ogłoszeniowy portal motoryzacyjny. W 2021 roku każdym miesiącu odwiedza go średnio prawie 8 milionów internautów, którzy poszukują w nim samochodów, motocykli, pojazdów użytkowych i maszyn ciężkich. Generują przy tym niespełna 400 milionów odsłon (Gemius).