#OTOMOTOdyskusje - nowa kampania reklamowa

O motoryzacji można dyskutować zawsze i wszędzie. Z taką tezą wychodzi serwis OTOMOTO, który właśnie uruchomił nową kampanię reklamową. Do udziału w niej zostali zaproszeni frontmani TVN Turbo - Adam Kornacki i Adam Klimek. Za kreacją i realizacją kampanii stoi agencja FCB Bridge2Fun z domem produkcyjnym F25, a zakupem mediów i współpracą z ambasadorami dom mediowy UM i Mediabrands Studios (IPG Mediabrands).

Czy to stuka sworzeń, czy może tuleja? Kupić “passka” w kombi, czy lepiej “golfika”? Te błahe z pozoru problemy to tematy archetypowych i równocześnie życiowych dyskusji bohaterów występujących w pierwszych dwóch fabularnych spotach reklamowych. Nie brakuje w nich dowcipu i mrugania okiem do widza. Bo kto z podobnymi dylematami w życiu się nie spotkał i w takiej rozmowie nie uczestniczył?

- Chcemy pozostawić  oglądającego z przekonaniem, że świat motoryzacji jest niezwykle zróżnicowany, pełen kolorytu i emocji, potrafi dać wiele frajdy, mimo że przenikają się w nim różne opinie. Finalnie jednak wspólnym mianownikiem i miejscem odpowiedzi na wszystkie dylematy i pytania jest właśnie OTOMOTO. - mówi Sebastian Starczewski, head of marketing OTOMOTO.pl.

Kampania reklamowa rozpocznie się 14 lutego. Spoty będzie można obejrzeć na antenie wszystkich największych ogólnopolskich nadawców telewizyjnych w najbardziej atrakcyjnych porach emisji. Ponadto staną się też główną osią kampanii digitalowej, która obejmie m.in. sieci społecznościowe, serwisy internetowe i aplikacje związane z branżą moto. W kreacji nie zabrakło znanych i lubianych osobowości z tematycznego kanału TVN Turbo: Adama Kornackiego i Adama Klimka.

- Jesteśmy dumni, że po raz pierwszy do kampanii marketingowej na temat motoryzacji udało nam się zaprosić najpopularniejszego mechanika samochodowego w Polsce wraz z pierwszym obecnie specjalistą od samochodów - mówi Rafał Baran, CEO agencji FCB Bridge2Fun. Spoty wyreżyserował Kuba Bujas, za kamerą zaś stanął Jan Holoubek.

OTOMOTO.pl to serwis motoryzacyjny oferujący skuteczne metody sprzedaży i kupna pojazdów oraz części. Należy do Grupy OLX, która skupia serwisy OLX.pl, OTODOM.pl, OTOMOTO.pl i Fixly.pl.

 

Łukasz Borowicz

PR manager, OTOMOTO

Udostępnij

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o OTOMOTO

O OTOMOTO

OTOMOTO działa w Polsce od 2004 roku i jest częścią Grupy OLX – globalnej sieci serwisów ogłoszeniowych, w której skład wchodzą także m.in. Autovit w Rumunii, Standvirtual w Portugalii, a także OLX czy Fixly. Współpraca w ramach grupy pozwala na wymianę doświadczeń i wdrażanie najlepszych praktyk, co wzmacnia rozwój platformy na rynkach lokalnych. Z OTOMOTO korzysta co miesiąc prawie 14 milionów użytkowników, poszukujących samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, maszyn rolniczych oraz części motoryzacyjnych.

OTOMOTO tworzy ekosystem narzędzi wspierających obie strony rynku motoryzacyjnego. Kupującym oferuje rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo i komfort wyboru – od raportów historii pojazdu i ocen sprzedających, po zdalne inspekcje techniczne i weryfikację danych w CEPiK. Sprzedającym zapewnia narzędzia do promocji i rozwoju biznesu, zarówno w segmencie aut używanych, jak i nowych, wspierając profesjonalizację i podnoszenie jakości rynku. Jednocześnie platforma zapewnia wiedzę o branży – regularnie publikuje raport OTOMOTO Insights, który w oparciu o dane własne i instytucji publicznych (m.in. CEPiK, GUS, NBP) prezentuje obraz kondycji rynku w Polsce i wspiera świadome decyzje zakupowe oraz biznesowe.

Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, transparentności i zaufaniu budowanemu wśród użytkowników OTOMOTO stało się nie tylko jedną z wiodących motoryzacyjnych platform ogłoszeniowych w Polsce, ale także aktywną społecznością kierowców i sprzedających oraz partnerem w rozwoju nowoczesnej i zrównoważonej mobilności.

Kontakt

otomoto.pl