Skip to Content
OTOMOTO. Wszystko na temat

OTOMOTO. Wszystko na temat

Nowa kampania reklamowa

Wystartowała najnowsza kampania reklamowa OTOMOTO. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki jako serwisu oferującego kompleksowe usługi, wspierające uczestników rynku motoryzacyjnego. Osią narracji marki są dwa spoty telewizyjne. Za kreację odpowiada agencja Just, spoty wyprodukował OTO Film.

- Kampania reklamowa co roku w okresie “sezonu” ma zapewnić wzmożony ruch w naszym serwisie. Tym razem jednak sytuacja jest szczególna, bo pandemia spowodowała, że popyt na samochody w Polsce jest ogromny i znacznie przewyższa podaż. Aktywności które podejmujemy mogą zatem jeszcze mocniej wybrzmieć na rynku i zachęcić do poszukiwania i sprzedaży aut. Równocześnie dajemy do zrozumienia jak bardzo kompleksową obsługę oferujemy naszym użytkownikom i pozostawiamy ich z przekonaniem że w OTOMOTO ich motoryzacyjne potrzeby zostaną w pełni zaspokojone - mówi Sebastian Starczewski, dyrektor marketingu OTOMOTO.

- Staraliśmy się pokazać kompleksowość usługi OTOMOTO zachowując jej convenience’owy charakter - szybkość, wygodę i prostotę. Dlatego każda z sytuacji w jakiej znajdują się bohaterowie naszej komunikacji, to triumf kompleksowej wiedzy podanej w bardzo konkretny sposób, bez zbędnych słów, emocji czy dywagacji. Po prostu „Wszystko na temat” - dokładnie tak, jak brzmi claim puentujący całą kampanię - mówi Marcin Gawęcki, Dyrektor Zarządzający JUST.

Kampania reklamowa OTOMOTO potrwa do końca kwietnia. Widzowie zobaczą spoty m.in. w kanałach grupy Polsat oraz TVN-Discovery. Jej uzupełnieniem jest kampania radiowa (medium świetnie pasujące do kierowców), którą ulokowano w grupach RMF, Time oraz w Antyradiu. Marka tradycyjnie też korzysta z działań kontekstowych. Wiosną kolejny rok z rzędu obecna jest ze sponsoringiem i lokowaniem produktu w programie Zakup Kontrolowany na TVN Turbo.

Story image

OTOMOTO to serwis ogłoszeniowy należący do Grupy OLX, który w ofercie posiada również m.in. finansowanie, możliwość weryfikacji historii pojazdu, dynamicznie rozwijającą się kategorię części motoryzacyjnych, czy narzędzia szacujące cenę pojazdów. Z marką powiązany jest także ze start-up 3-2-1 SPRZEDANE!, a od niespełna roku w ekosystemie jest też przejęty przez OLX e-salon Carsmile. Średniomiesięcznie z OTOMOTO korzysta prawie 8 milionów internautów, którzy generują ponad 355 milionów odsłon (dane Gemius). 

 

 

Więcej o OTOMOTO

OTOMOTO to platforma umożliwiająca skuteczną i wygodną sprzedaż oraz poszukiwanie pojazdów. W miesiącu publikowanych jest średnio 250 tysięcy ogłoszeń, co oznacza że co minutę w serwisie pojawia się 5 nowych ofert.

Najwięcej z nich dotyczy samochodów osobowych, ale poszukujący znajdą tu również tysiące ogłoszeń w kategoriach motocykle i quady, pojazdy dostawcze i ciężarowe, maszyny budowlane i rolnicze oraz części.

W 2020 roku roku serwis odwiedzało średniomiesięcznie ponad 7,9 mln internautów, którzy generowali średnio ponad 355 mln odsłon portalu w każdym miesiącu (PBI/Gemius).