Skip to Content
„OTOMOTO. Prowadzi do satysfakcji” w nowej kampanii przygotowanej przez Saatchi & Saatchi

„OTOMOTO. Prowadzi do satysfakcji” w nowej kampanii przygotowanej przez Saatchi & Saatchi

OTOMOTO rusza z nową kampanią pod hasłem „OTOMOTO. Prowadzi do satysfakcji”, której osią jest pełne zaspokojenie potrzeb użytkowników portalu. Marka staje na stanowisku, że samochód jako jedna z najważniejszych inwestycji w życiu, powinien spełniać wszystkie oczekiwania kupującego. Od 3 października kampania będzie widoczna w telewizji, radiu i internecie.

Spot “OTOMOTO. Prowadzi do satysfakcji” można obejrzeć na YouTube: https://youtu.be/ro5TLQOw4E0.

W najnowszej kampanii, OTOMOTO w pełnych humoru spotach ostrzega przed decyzją o poszukiwaniu samochodu w kręgu bliższych i dalszych znajomych, prezentując jednocześnie szerokie możliwości, jakie daje korzystanie z serwisu. Dostęp do wielu ofert obejmujących liczne warianty wyposażenia modeli, możliwość sprawdzenia historii pojazdu przed podjęciem decyzji o zakupie, a także łatwy dostęp do dodatkowych usług na platformie, np. opcji finansowania, staje się drogą prowadzącą do satysfakcji kupującego.

- Mając świadomość, że decyzja o zakupie samochodu jest jedną z najważniejszych w życiu, chcemy pokazać, że korzystając z OTOMOTO można ją podjąć w sposób świadomy, a jednocześnie w pełni zgodny z własnymi oczekiwaniami. Satysfakcja, jaką może przynieść wybór dokładnie takiego samochodu, o jakim marzymy, jest wartością nie do przecenienia - mówi Agnieszka Czajka, General Manager OTOMOTO.

Kampania “OTOMOTO. Prowadzi do satysfakcji” będzie realizowana w telewizji, radiu i mediach społecznościowych. Obejmie także serwisy streamingowe – Player, Polsat Box Go i TVP VOD, działania display, różne cyfrowe formaty niestandardowe oraz kanały własne marki - OTOMOTO TV na YouTube oraz serwis Motopedia.pl. Kampania stanowi element realizacji strategii i pozycjonowania marki opracowanych we współpracy z agencją Saatchi & Saatchi.

- Nowa kampania OTOMOTO jest pierwszą opartą na nowym pozycjonowaniu marki oraz content pilarach obejmujących kanały, w których marka jest obecna. Naszym celem było zbudowanie spójnej i konsekwentnej komunikacji w kluczowych punktach styku z konsumentem oraz na platformach technologicznych – mówi Marcin Skrzypek, Senior Engagemnet Strategy w Saatchi & Saatchi

Za strategię komunikacji, kreację i realizację nowej kampanii w telewizji, radiu i digitalu odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Spot wyprodukował dom Lucky Luciano, wyreżyserował Sebastian Pańczyk, za zdjęcia odpowiada Piotr Sobociński. Postprodukcją zajął się Platige Image, za wybór i zakup mediów odpowiada Media Concept.

Fotografie do kampanii wykonał Łukasz Pęcak.

Story image
03102022_OTOMOTO. Prowadzi do satysfakcji w nowej kampanii przygotowanej przez Saatchi & Saatchi.docx 31 KB

 

Więcej o OTOMOTO

OTOMOTO to wiodący w Polsce ogłoszeniowy portal motoryzacyjny. W 2021 roku każdym miesiącu odwiedza go średnio prawie 8 milionów internautów, którzy poszukują w nim samochodów, motocykli, pojazdów użytkowych i maszyn ciężkich. Generują przy tym niespełna 400 milionów odsłon (Gemius).