OTOMOTO i BAIC Polska z pierwszą taką wspólną kampanią 360° na rynku motoryzacyjnym

OTOMOTO uruchamia pierwszy w historii projekt wspólnej kampanii z importerem nowych samochodów. Partnerem pilotażowego przedsięwzięcia jest BAIC Polska – marka, której auta są już dostępne w autoryzowanych punktach sprzedaży w całym kraju. Kampania 360° wystartowała 1 września i potrwa do końca października.

Nowy standard obecności marek motoryzacyjnych online

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości, że na OTOMOTO można znaleźć również nowe samochody. Zainteresowanie tym segmentem systematycznie rośnie, a na europejskim rynku coraz większą rolę odgrywają marki azjatyckie. Współpraca z BAIC odpowiada na te trendy i jednocześnie wyznacza kierunek rozwoju w stronę nowego standardu obecności marek motoryzacyjnych online – łączącego komunikację, sprzedaż i wsparcie dealerskie w jednym ekosystemie.

W ramach współpracy powstała również dedykowana domena baic.otomoto.pl, gdzie klienci mogą przejrzeć pełną ofertę modeli, sprawdzić ich dostępność w salonach i skontaktować się bezpośrednio z dealerami. BAIC przygotował także specjalną cenę na wybrane modele BAIC 5 – od 99 900 zł brutto.

Kampania 360°: TV, radio, digital i social media

Kampania OTOMOTO x BAIC obejmuje szeroki mix mediowy. Startuje 1 września w radiu, digitalu, social mediach, content marketingu i PR, a od 15 września także w telewizji, z emisją spotów w dwóch formatach. Działania potrwają do końca października i obejmą wszystkie kluczowe kanały komunikacji: od TV, radia i digitalu, po największe platformy VOD, YouTube, TikToka oraz kanały display i LinkedIn.

„Rynek motoryzacyjny zmienia się na naszych oczach – dziś pierwszym kontaktem klienta z nowym samochodem nie jest już wizyta w salonie, ale wyszukiwanie i porównywanie ofert online. Dlatego wspólnie z BAIC uruchamiamy projekt, który łączy komunikację marketingową z realnym wsparciem sprzedaży. Dzięki dedykowanej domenie i kampanii 360° budujemy spójne doświadczenie – od pierwszego kliknięcia aż po kontakt ze sprzedającym. Chcielibyśmy, żeby to pionierskie rozwiązanie stało się punktem odniesienia dla kolejnych importerów i producentów samochodów w Polsce” – mówi Łukasz Juskowiak, Marketing Director OTOMOTO/OLX Group Europe.

Nowy etap dla OTOMOTO

Projekt OTOMOTO x BAIC Polska to pilotaż otwartej formuły współpracy, która w przyszłości może objąć kolejne marki motoryzacyjne. Platforma rozwija tym samym rolę OTOMOTO jako miejsca zakupu nie tylko aut używanych, ale również nowych – dostępnych od ręki w salonach w całej Polsce.

2025.09.02_BAIC x OTOMOTO_Informacja prasowa.docx

DOCX 20 KB

BAIC x OTOMOTO_Wspólna kampania.jpg

JPEG 509 KB

 

Udostępnij

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o OTOMOTO

O OTOMOTO

OTOMOTO działa w Polsce od 2004 roku i jest częścią Grupy OLX – globalnej sieci serwisów ogłoszeniowych, w której skład wchodzą także m.in. Autovit w Rumunii, Standvirtual w Portugalii, a także OLX czy Fixly. Współpraca w ramach grupy pozwala na wymianę doświadczeń i wdrażanie najlepszych praktyk, co wzmacnia rozwój platformy na rynkach lokalnych. Z OTOMOTO korzysta co miesiąc prawie 14 milionów użytkowników, poszukujących samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, maszyn rolniczych oraz części motoryzacyjnych.

OTOMOTO tworzy ekosystem narzędzi wspierających obie strony rynku motoryzacyjnego. Kupującym oferuje rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo i komfort wyboru – od raportów historii pojazdu i ocen sprzedających, po zdalne inspekcje techniczne i weryfikację danych w CEPiK. Sprzedającym zapewnia narzędzia do promocji i rozwoju biznesu, zarówno w segmencie aut używanych, jak i nowych, wspierając profesjonalizację i podnoszenie jakości rynku. Jednocześnie platforma zapewnia wiedzę o branży – regularnie publikuje raport OTOMOTO Insights, który w oparciu o dane własne i instytucji publicznych (m.in. CEPiK, GUS, NBP) prezentuje obraz kondycji rynku w Polsce i wspiera świadome decyzje zakupowe oraz biznesowe.

Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, transparentności i zaufaniu budowanemu wśród użytkowników OTOMOTO stało się nie tylko jedną z wiodących motoryzacyjnych platform ogłoszeniowych w Polsce, ale także aktywną społecznością kierowców i sprzedających oraz partnerem w rozwoju nowoczesnej i zrównoważonej mobilności.

Kontakt

otomoto.pl