Skip to Content
Motopedia

Motopedia

Nowy portal poradnikowo-informacyjny od OTOMOTO

Oficjalnie startuje Motopedia! To zupełnie nowy serwis poradnikowo-informacyjny dedykowany dla obecnych i przyszłych kierowców. Na portalu, oprócz wielu ciekawostek, podpowiedzi i newsów, czytelnicy znajdą felietony znanych i lubianych, a także obejrzą materiały przygotowane przez OTOMOTO TV. Strona jest dostępna pod adresem motopedia.otomoto.pl.

Co przygotowaliśmy? Startujemy z bazą ponad 60 artykułów, która każdego dnia jest poszerzana. To treści eksperckie, blogowe, rankingi, testy i wideo.

- To oczywiście projekt content-marketingowy, którego celem jest wsparcie pozycjonowania naszego głównego produktu, czyli OTOMOTO i marek z nim powiązanych, a także wzmacnianie wizerunku samej marki - mówi Łukasz Borowicz, PR manager OTOMOTO. - Mamy bardzo dobrą pozycję wyjściową. Oprócz przygotowanych artykułów na oficjalny start, mamy do dyspozycji jeszcze ponad sto gotowych publikacji w najróżniejszych formatach, które w odświeżonej i przystępnej wersji będziemy sukcesywnie dodawać... nie wspominając o głowach pełnych pomysłów na dalszy rozwój Motopedii.

W ten sposób OTOMOTO znacznie wcześniej zaprasza potencjalnego użytkownika do swojego ekosystemu. - Zanim bowiem dochodzi do podjęcia decyzji o poszukiwaniu lub sprzedaży pojazdu, czyli momentu gdy użytkownik trafia do naszego portalu, każdy z nas ma do czynienia z różnymi zdarzeniami w życiu i poszukuje przydatnej wiedzy motoryzacyjnej. W międzyczasie pojawiają się pytania, wątpliwości i my na nie chętnie odpowiemy oraz pomożemy je rozwiązać. Dzięki Motopedii będziemy mieli kontakt z obecnymi i przyszłymi posiadaczami aut zdecydowanie szybciej - mówi Łukasz Borowicz.

Ruch użytkowników w pierwszych miesiącach będzie wspierany kampaniami reklamowymi budującymi świadomość serwisu, prowadzonymi w portalach Grupy OLX. Należą do niej takie marki jak OTOMOTO, OLX, czy start-up 3-2-1 SPRZEDANE! 

Redaktorem prowadzącym Motopedii jest doświadczony dziennikarz motoryzacyjny Juliusz Szalek, za działania produkcyjne OTOMOTO TV odpowiada Marcin Domagała, a za koordynację projektu odpowiada Łukasz Borowicz. 

 

Więcej o OTOMOTO

OTOMOTO to platforma umożliwiająca skuteczną i wygodną sprzedaż oraz poszukiwanie pojazdów. W miesiącu publikowanych jest średnio 250 tysięcy ogłoszeń, co oznacza że co minutę w serwisie pojawia się 5 nowych ofert.

Najwięcej z nich dotyczy samochodów osobowych, ale poszukujący znajdą tu również tysiące ogłoszeń w kategoriach motocykle i quady, pojazdy dostawcze i ciężarowe, maszyny budowlane i rolnicze oraz części.

W 2020 roku roku serwis odwiedzało średniomiesięcznie ponad 7,9 mln internautów, którzy generowali średnio ponad 355 mln odsłon portalu w każdym miesiącu (PBI/Gemius).