Maluch z piątku po liftingu - OTOMOTO prezentuje kolejną odsłonę „Prawdziwych historii”

W 22. rocznicę zjazdu z taśmy produkcyjnej ostatniego modelu Malucha, OTOMOTO sentymentalnie przenosi widzów do lat. 80, gdy na polskich drogach królował Fiat 126p. W niespełna 2-minutowym filmie Marcin Korczak-Żydaczewski – właściciel pojazdu opowiada o tym, jak z pasją podjął się odświeżenia Malucha swojej matki, po to, by ten nabrał blasku, którym wyróżniał się w momencie zakupu.

Historia Malucha, którą od 22 września można oglądać na YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=LSYARfNBBhc, to już trzecia odsłona "Prawdziwych historii” OTOMOTO. Bohaterowie cyklu opowiadają w nim o swoich samochodach, z którymi wiążą się wspomnienia i wielkie emocje, a dla których szukają w serwisie nowych właścicieli.

Historie związane z Fiatem 126p mają często wymiar sentymentalny – dla wielu to pierwszy samochód, który mieli okazję prowadzić, a historie o maksymalnej liczbie pasażerów, która może zmieścić się do środka i rodzinnych podróżach Maluchem do Bułgarii, tworzą już legendy. Nie dziwi więc, że cena najlepiej zachowanych modeli utrzymuje się na wysokim poziomie i sprawia, że o Maluchu myśli się już w kategoriach klasyka.

  • Tym, co obserwujemy obecnie w OTOMOTO jest wartość kolekcjonerska Fiata 126p - w ciągu ostatnich lat w portalu regularnie pojawiały się niemal nieużywane, oryginalnie wyposażone modele, których cena sięgała kilkudziesięciu tysięcy złotych. Warto szukać tych wyjątkowych egzemplarzy Maluchów – inwestycja w taki klasyk ma szanse przynieść korzyści w przyszłości - mówi Agnieszka Czajka, General Manager OTOMOTO.

Maluch przez lata zdążył zgromadzić wokół siebie rzeszę pasjonatów. To nie tylko samochód, o którym zamarzył Tom Hanks. To model, który łączy jego właścicieli na zlotach fanów, pojawia się w wielu filmach, a nawet inspiruje twórców gier komputerowych.

Klasyczny już Fiat 126p daje też pole do popisu pasjonatom mechaniki samochodowej, którzy z szacunkiem podchodzą do remontów pojazdu. Bohater “Prawdziwych historii”, Marcin Korczak-Żydaczewski, w spocie opowiada nie tylko o radości, którą sprawia mu pielęgnacja chromowanych zderzaków, ale też o pełnym szacunku podejściu do renowacji samochodu, podczas której wykorzystywał wyłącznie części z tego samego rocznika, by zachować oryginalny charakter pojazdu.

Właściciel Malucha, który właśnie trafił na OTOMOTO, podkreśla, że model, który wystawia, pomimo upływu lat, ​ jest bezawaryjny – On, być może, po prostu jest z piątku i dlatego nigdy się nie popsuł. Było tak, że samochodów z poniedziałku lepiej było nie brać, bo wszyscy w fabryce byli na kacu - żartuje bohater spotu.

  • Tworząc już trzecią odsłonę cyklu "Prawdziwe historie” przekonujemy się, że samochody, które można znaleźć w OTOMOTO łączą pokolenia. W najnowszym spocie wyraźnie widać, że emocje związane z Maluchem towarzyszą nie tylko drobiazgowo dbającemu o niego panu Marcinowi, ale także jego mamie, która równie emocjonalnie podchodzi do remontu i sprzedaży ich wspólnego samochodu. Właśnie dla tych emocji powstał ten projekt - podsumowuje Patrycja Pawłowska, Social Media Lead w OTOMOTO, koordynatorka i pomysłodawczyni cyklu “Prawdziwe historie”.

Nowy spot OTOMOTO od 22 września, czyli 22. rocznicy zjazdu ostatniego Malucha z linii produkcyjnej zakładu Fiat Auto Poland w Bielsku Białej, będzie emitowany w internecie. Kampanię uzupełnią działania promocyjne w mediach społecznościowych, internecie i telewizji. Za koncept kreatywny i koordynację social mediów, a także produkcję spotu oraz kampanii odpowiada agencja MADOGZ. Reżyserem spotu jest Jan Foryś, a za zdjęcia odpowiada dom produkcyjny Lucky Luciano.

Magda Worytko

PR Manager, OTOMOTO

OTOMOTO - Prawdziwe historie (3).jpg

JPEG 2.9 MB

OTOMOTO - Prawdziwe historie (2).jpeg

JPEG 2.6 MB

OTOMOTO - Prawdziwe historie.png

PNG 2.5 MB

 

Udostępnij

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o OTOMOTO

O OTOMOTO

OTOMOTO działa w Polsce od 2004 roku i jest częścią Grupy OLX – globalnej sieci serwisów ogłoszeniowych, w której skład wchodzą także m.in. Autovit w Rumunii, Standvirtual w Portugalii, a także OLX czy Fixly. Współpraca w ramach grupy pozwala na wymianę doświadczeń i wdrażanie najlepszych praktyk, co wzmacnia rozwój platformy na rynkach lokalnych. Z OTOMOTO korzysta co miesiąc prawie 14 milionów użytkowników, poszukujących samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, maszyn rolniczych oraz części motoryzacyjnych.

OTOMOTO tworzy ekosystem narzędzi wspierających obie strony rynku motoryzacyjnego. Kupującym oferuje rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo i komfort wyboru – od raportów historii pojazdu i ocen sprzedających, po zdalne inspekcje techniczne i weryfikację danych w CEPiK. Sprzedającym zapewnia narzędzia do promocji i rozwoju biznesu, zarówno w segmencie aut używanych, jak i nowych, wspierając profesjonalizację i podnoszenie jakości rynku. Jednocześnie platforma zapewnia wiedzę o branży – regularnie publikuje raport OTOMOTO Insights, który w oparciu o dane własne i instytucji publicznych (m.in. CEPiK, GUS, NBP) prezentuje obraz kondycji rynku w Polsce i wspiera świadome decyzje zakupowe oraz biznesowe.

Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, transparentności i zaufaniu budowanemu wśród użytkowników OTOMOTO stało się nie tylko jedną z wiodących motoryzacyjnych platform ogłoszeniowych w Polsce, ale także aktywną społecznością kierowców i sprzedających oraz partnerem w rozwoju nowoczesnej i zrównoważonej mobilności.

Kontakt

otomoto.pl