Legenda wrocławskiego żużla, Toyota 4-Runner i wspólny cel ojca i syna – OTOMOTO rusza z kolejną odsłoną cyklu „Prawdziwe historie”

 

Wspólna sportowa pasja i marzenie o Dakarze, do którego spełnienia dążą ojciec i syn – z okazji Dnia Ojca OTOMOTO prezentuje kolejną prawdziwą historię, która kryje się za jednym z ogłoszeń w portalu. O wyjątkowej relacji, w której tle odnaleźć można niemal niezniszczalną Toyotę 4-Runner, opowiadają Zbigniew Lech – trzykrotny drużynowy mistrz Polski w żużlu i wicemistrz Polski w wyścigach motocyklowych enduro w klasie Masters oraz jego syn, Filip.

Historia właścicieli Toyoty 4-Runner (którą można obejrzeć wchodząc w LINK) to kolejna odsłona cyklu OTOMOTO „Prawdziwe historie”. Serię otwierała świąteczna opowieść o Wartburgu 353, zaprezentowana w grudniu 2021 roku.

Wracamy do „Prawdziwych historii” z fascynującą opowieścią o przyjaźni ojca i syna. Cieszę się, że projekt, który zaczęliśmy w zeszłym roku, rozrasta się i pozwala nam poznawać kulisy kolejnych ogłoszeń o sprzedaży samochodów, które przez lata były naprawdę ważną częścią życia ich właścicieli – mówi Agnieszka Czajka, General Manager OTOMOTO.

Bohaterowie najnowszych „Prawdziwych historii” w krótkim materiale wideo opowiadają o swojej wspólnej pasji do motoryzacji, która im obu towarzyszy niemal całe życie. Motocykle i samochody terenowe są jednym z fundamentów ich relacji. Filip Lech podkreśla, że miłością do żużla zaraził się od ojca jeszcze zanim nauczył się jeździć na rowerze.

W off-roadzie jestem od 14 roku życia, więc błoto i piasek nie są mi obce. Filip się przy tym wychował, od 3 roku życia jeździł ze mną na motorze albo busem na różne zawody – wspomina Zbigniew Lech, bohater historii i utytułowany zawodnik sportów motorowych.

Ponad 20-letnia Toyota 4-Runner, ogłoszenie o sprzedaży, której stało się inspiracją do stworzenia reportażu, stanowi oś opowieści. Parę lat temu, to Filip namówił ojca na jej zakup – spodobała mu się, a ponadto sam lepiej czuje się za kierownicą samochodu niż motocykla. Dziś to samo auto wraca na OTOMOTO, by spełnić marzenie Zbigniewa Lecha i pomóc w zebraniu środków na start w legendarnym rajdzie Dakar.

Kontynuacja projektu „Prawdziwe historie” i możliwość poznawania perspektywy autorów ogłoszeń na OTOMOTO przynosi wielką satysfakcję. To dla nas dowód na to, że samochód może być nie tylko spoiwem rodzinnych relacji i nieodłącznym elementem wspólnych przygód, ale też drogą do spełniania marzeń. Już teraz mogę zdradzić, że cykl będzie się rozszerzał i wkrótce pokażemy kolejną historię bardzo niezwykłego pojazdu – mówi Patrycja Pawłowska, Community Specialist w OTOMOTO.

Zdjęcia do produkcji o Toyocie 4-Runner zostały nakręcone w podwrocławskiej piaskowni, gdzie Zbigniew i Filip Lech trenowali do zawodów przed sezonem Enduro. Samochód jest dostępny w OTOMOTO – jego pełen opis można znaleźć w portalu pod linkiem: https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-4-runner-ID6EHwJN.html.

Nowy spot OTOMOTO od dnia premiery w dzień ojca, będzie emitowany w internecie. Kampanię uzupełnią działania promocyjne w mediach społecznościowych. Za koncept kreatywny i koordynację social mediów, a także produkcję spotu oraz kampanii odpowiada agencja MADOGZ. Reżyserem spotu jest Jan Foryś, a za zdjęcia odpowiada dom produkcyjny Lucky Luciano.

OTOMOTO to serwis ogłoszeniowy należący do Grupy OLX, w którego ofercie znaleźć można m.in. finansowanie, możliwość weryfikacji historii pojazdu, narzędzia szacujące cenę pojazdów, a także dynamicznie rozwijającą się kategorię części motoryzacyjnych. Z marką powiązany jest także ze start-up 3-2-1 SPRZEDANE!, a także e-salon Carsmile. Co miesiąc z OTOMOTO korzysta prawie 8 milionów internautów, którzy generują ponad 355 milionów odsłon (dane Gemius). ​ ​ ​ ​

Zbigniew Lech polski żużlowiec, trzykrotny zdobywca tytułu drużynowego mistrza Polski (1993, 1994, 1995) w barwach Sparty Wrocław. Reprezentował także Unię Tarnów (1996) i JAG Speedway Łódź (1998). Po skończeniu żużlowej kariery startował w zawodach enduro, reprezentując takie kluby jak Hawi Racing Team z Opola, AP Głogów, Jarper X Racing Team z Warszawy. Obecnie ponownie jest związany z TMSM Sparta Wrocław.

 

 

Udostępnij

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o OTOMOTO

O OTOMOTO

OTOMOTO działa w Polsce od 2004 roku i jest częścią Grupy OLX – globalnej sieci serwisów ogłoszeniowych, w której skład wchodzą także m.in. Autovit w Rumunii, Standvirtual w Portugalii, a także OLX czy Fixly. Współpraca w ramach grupy pozwala na wymianę doświadczeń i wdrażanie najlepszych praktyk, co wzmacnia rozwój platformy na rynkach lokalnych. Z OTOMOTO korzysta co miesiąc prawie 14 milionów użytkowników, poszukujących samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, maszyn rolniczych oraz części motoryzacyjnych.

OTOMOTO tworzy ekosystem narzędzi wspierających obie strony rynku motoryzacyjnego. Kupującym oferuje rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo i komfort wyboru – od raportów historii pojazdu i ocen sprzedających, po zdalne inspekcje techniczne i weryfikację danych w CEPiK. Sprzedającym zapewnia narzędzia do promocji i rozwoju biznesu, zarówno w segmencie aut używanych, jak i nowych, wspierając profesjonalizację i podnoszenie jakości rynku. Jednocześnie platforma zapewnia wiedzę o branży – regularnie publikuje raport OTOMOTO Insights, który w oparciu o dane własne i instytucji publicznych (m.in. CEPiK, GUS, NBP) prezentuje obraz kondycji rynku w Polsce i wspiera świadome decyzje zakupowe oraz biznesowe.

Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, transparentności i zaufaniu budowanemu wśród użytkowników OTOMOTO stało się nie tylko jedną z wiodących motoryzacyjnych platform ogłoszeniowych w Polsce, ale także aktywną społecznością kierowców i sprzedających oraz partnerem w rozwoju nowoczesnej i zrównoważonej mobilności.

Kontakt

otomoto.pl