Kupuj z głową - nowa kampania Otomoto

Rusza kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.

Jak pokazują badania, które serwis prowadzi od 2015 roku, wciąż niewielki odsetek Polaków dokładnie sprawdza historię i stan pojazdu. Tylko co trzeci kupujący przegląda książkę serwisową pojazdu a 28 proc. sprawdza numer VIN. 8 proc. deklaruje, że sprawdza samochód w autoryzowanym serwisie, a zaledwie 7 proc. ustala przy pomocy policji czy pojazd nie jest kradziony.

Piotr Grzemski, Brand Manager Otomoto: Z zakupem auta zawsze wiąże się sporo emocji i to był punkt wyjścia do naszej kampanii. Pokazaliśmy scenę, w której odnajdzie się wiele osób, które polowały na super okazję. Ale idziemy dalej, pokazujemy też co zrobić, by spokojnie i bezpiecznie wybrać najlepszy samochód.

 

Serwis Otomoto pod adresem kupujzglowa.pl udostępnia porady na temat bezpiecznego zakupu auta używanego. Powstała praktyczna baza wiedzy, dzięki której użytkownicy zostaną przeprowadzeni przez ten proces krok po kroku - od wyboru ogłoszenia, poprzez sprawdzenie stanu technicznego i prawnego aż po rejestrację auta.

 

Za kreację spotu odpowiada agencja Cut The Mustard. Do końca marca w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych będzie można zobaczyć go w wersji 30 i 15 sekundowej. Video pojawi się również w serwisach VOD, YouTube i Facebook.

 

Więcej o OTOMOTO

OTOMOTO to największa w Polsce baza ofert dealerów i komisów samochodowych. Dla setek tysięcy klientów indywidualnych OTOMOTO to z kolei przyjazny i skuteczny serwis ogłoszeń motoryzacyjnych, który – w zależności od potrzeby – sprzeda lub znajdzie odpowiedni pojazd. Co minutę pojawia się średnio 5 nowych ofert. Najwięcej z nich to samochody osobowe, które stanowią główną kategorię serwisu. Poszukujący znajdą również tysiące ogłoszeń w kategoriach motocykle i quady, pojazdy dostawcze i ciężarowe, maszyny budowlane i rolnicze oraz części. W październiku 2018 roku serwis odwiedziło 7 023 060 realnych użytkowników, którzy wygenerowali 329 675 271 odsłon (PBI/Gemius).