Kupuj z głową - nowa kampania Otomoto

Rusza kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.

Jak pokazują badania, które serwis prowadzi od 2015 roku, wciąż niewielki odsetek Polaków dokładnie sprawdza historię i stan pojazdu. Tylko co trzeci kupujący przegląda książkę serwisową pojazdu a 28 proc. sprawdza numer VIN. 8 proc. deklaruje, że sprawdza samochód w autoryzowanym serwisie, a zaledwie 7 proc. ustala przy pomocy policji czy pojazd nie jest kradziony.

Piotr Grzemski, Brand Manager Otomoto: Z zakupem auta zawsze wiąże się sporo emocji i to był punkt wyjścia do naszej kampanii. Pokazaliśmy scenę, w której odnajdzie się wiele osób, które polowały na super okazję. Ale idziemy dalej, pokazujemy też co zrobić, by spokojnie i bezpiecznie wybrać najlepszy samochód.

 

Serwis Otomoto pod adresem kupujzglowa.pl udostępnia porady na temat bezpiecznego zakupu auta używanego. Powstała praktyczna baza wiedzy, dzięki której użytkownicy zostaną przeprowadzeni przez ten proces krok po kroku - od wyboru ogłoszenia, poprzez sprawdzenie stanu technicznego i prawnego aż po rejestrację auta.

 

Za kreację spotu odpowiada agencja Cut The Mustard. Do końca marca w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych będzie można zobaczyć go w wersji 30 i 15 sekundowej. Video pojawi się również w serwisach VOD, YouTube i Facebook.

 

Więcej o OTOMOTO

OTOMOTO to największa w Polsce platforma umożliwiająca skuteczną i wygodną sprzedaż i poszukiwanie pojazdów. W miesiącu publikowanych jest średnio 250 tysięcy ogłoszeń, co oznacza że co minutę w serwisie pojawia się 5 nowych ofert. 

Najwięcej z nich dotyczy samochodów osobowych, które stanowią główną kategorię w OTOMOTO. Poszukujący znajdą również tysiące ogłoszeń w kategoriach motocykle i quady, pojazdy dostawcze i ciężarowe, maszyny budowlane i rolnicze oraz części. 

W maju 2019 roku serwis odwiedziło 7 327 720 internautów, którzy wygenerowali 351 730 434 odsłony (PBI/Gemius).