Kupuj z głową - nowa kampania Otomoto

Rusza kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.

Jak pokazują badania, które serwis prowadzi od 2015 roku, wciąż niewielki odsetek Polaków dokładnie sprawdza historię i stan pojazdu. Tylko co trzeci kupujący przegląda książkę serwisową pojazdu a 28 proc. sprawdza numer VIN. 8 proc. deklaruje, że sprawdza samochód w autoryzowanym serwisie, a zaledwie 7 proc. ustala przy pomocy policji czy pojazd nie jest kradziony.

Piotr Grzemski, Brand Manager Otomoto: Z zakupem auta zawsze wiąże się sporo emocji i to był punkt wyjścia do naszej kampanii. Pokazaliśmy scenę, w której odnajdzie się wiele osób, które polowały na super okazję. Ale idziemy dalej, pokazujemy też co zrobić, by spokojnie i bezpiecznie wybrać najlepszy samochód.

 

Serwis Otomoto pod adresem kupujzglowa.pl udostępnia porady na temat bezpiecznego zakupu auta używanego. Powstała praktyczna baza wiedzy, dzięki której użytkownicy zostaną przeprowadzeni przez ten proces krok po kroku - od wyboru ogłoszenia, poprzez sprawdzenie stanu technicznego i prawnego aż po rejestrację auta.

 

Za kreację spotu odpowiada agencja Cut The Mustard. Do końca marca w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych będzie można zobaczyć go w wersji 30 i 15 sekundowej. Video pojawi się również w serwisach VOD, YouTube i Facebook.

 

OTOMOTO - znajdź każde auto jakie chodzi ci po głowie

Share

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o OTOMOTO

OTOMOTO to platforma należąca do Grupy OLX, skupiająca wokół siebie ekosystem narzędzi wspierających w zakupie i sprzedaży samochodów osobowych i dostawczych, a także pojazdów ciężkich i maszyn rolniczych oraz części motoryzacyjnych. Co miesiąc z platformy korzysta prawie 14 milionów użytkowników według uśrednionych danych z okresu lipiec-grudzień 2023 (dane Google Analytics).

Kontakt

otomoto.pl