Jak przygotowałem firmę na kryzys nie wiedząc, że nadejdzie lockdown

Webinar #OTOMOTOdyskusje

- Jeszcze kilka lat temu w branży meblarskiej nikt nie myślał o sprzedaży mebli przez Internet. Przecież trzeba usiąść, położyć się, dotknąć, obejrzeć na własne oczy - mówi Michał Kostka, właściciel branżowego portalu e-commercowego lectus24.pl... i zarazem firmy Auto Kostka z Kątów Opolskich.

Wypowiedź brzmi znajomo? No właśnie. Dziś w branży moto trwają dokładnie takie same dyskusje. - Producenci mebli? W ogóle nie chcieli z nami wtedy rozmawiać - dodaje przedsiębiorca.

Nowy webinar #OTOMOTOdyskusje jest dostępny tutaj >>>

Firma Auto Kostka błyskawicznie dostosowała się do nowej sytuacji związanej z lockdownem. Skupienie się na działaniach online’owych, wideokonferencje, wideoprezentacje, dostarczanie aut pod drzwi klienta i sprzedaż tylko przez Internet, to główne punkty uwagi przedstawicieli biznesu z Kątów Opolskich. Jak to się stało, że adaptacja nastąpiła tak szybko? Czy warto korzystać z doświadczenia e-commercowego? Nad jakimi innowacjami pracują teraz i jak zamierzają przystosować się do nowej, postcovidowej rzeczywistości?

Zapraszamy na drugą odsłonę webinarów #OTOMOTOdyskusje i tradycyjnie zachęcamy do interakcji. Dziękujemy za dotychczasowe opinie i propozycje nowych tematów. Z dawką kolejnych wracamy w przyszłym tygodniu.

Udostępnij

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o OTOMOTO

O OTOMOTO

OTOMOTO działa w Polsce od 2004 roku i jest częścią Grupy OLX – globalnej sieci serwisów ogłoszeniowych, w której skład wchodzą także m.in. Autovit w Rumunii, Standvirtual w Portugalii, a także OLX czy Fixly. Współpraca w ramach grupy pozwala na wymianę doświadczeń i wdrażanie najlepszych praktyk, co wzmacnia rozwój platformy na rynkach lokalnych. Z OTOMOTO korzysta co miesiąc prawie 14 milionów użytkowników, poszukujących samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, maszyn rolniczych oraz części motoryzacyjnych.

OTOMOTO tworzy ekosystem narzędzi wspierających obie strony rynku motoryzacyjnego. Kupującym oferuje rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo i komfort wyboru – od raportów historii pojazdu i ocen sprzedających, po zdalne inspekcje techniczne i weryfikację danych w CEPiK. Sprzedającym zapewnia narzędzia do promocji i rozwoju biznesu, zarówno w segmencie aut używanych, jak i nowych, wspierając profesjonalizację i podnoszenie jakości rynku. Jednocześnie platforma zapewnia wiedzę o branży – regularnie publikuje raport OTOMOTO Insights, który w oparciu o dane własne i instytucji publicznych (m.in. CEPiK, GUS, NBP) prezentuje obraz kondycji rynku w Polsce i wspiera świadome decyzje zakupowe oraz biznesowe.

Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, transparentności i zaufaniu budowanemu wśród użytkowników OTOMOTO stało się nie tylko jedną z wiodących motoryzacyjnych platform ogłoszeniowych w Polsce, ale także aktywną społecznością kierowców i sprzedających oraz partnerem w rozwoju nowoczesnej i zrównoważonej mobilności.

Kontakt

otomoto.pl