Skip to Content
Jak przygotowałem firmę na kryzys nie wiedząc, że nadejdzie lockdown

Jak przygotowałem firmę na kryzys nie wiedząc, że nadejdzie lockdown

Webinar #OTOMOTOdyskusje

- Jeszcze kilka lat temu w branży meblarskiej nikt nie myślał o sprzedaży mebli przez Internet. Przecież trzeba usiąść, położyć się, dotknąć, obejrzeć na własne oczy - mówi Michał Kostka, właściciel branżowego portalu e-commercowego lectus24.pl... i zarazem firmy Auto Kostka z Kątów Opolskich.

Wypowiedź brzmi znajomo? No właśnie. Dziś w branży moto trwają dokładnie takie same dyskusje. - Producenci mebli? W ogóle nie chcieli z nami wtedy rozmawiać - dodaje przedsiębiorca.

Nowy webinar #OTOMOTOdyskusje jest dostępny tutaj >>>

Firma Auto Kostka błyskawicznie dostosowała się do nowej sytuacji związanej z lockdownem. Skupienie się na działaniach online’owych, wideokonferencje, wideoprezentacje, dostarczanie aut pod drzwi klienta i sprzedaż tylko przez Internet, to główne punkty uwagi przedstawicieli biznesu z Kątów Opolskich. Jak to się stało, że adaptacja nastąpiła tak szybko? Czy warto korzystać z doświadczenia e-commercowego? Nad jakimi innowacjami pracują teraz i jak zamierzają przystosować się do nowej, postcovidowej rzeczywistości?

Zapraszamy na drugą odsłonę webinarów #OTOMOTOdyskusje i tradycyjnie zachęcamy do interakcji. Dziękujemy za dotychczasowe opinie i propozycje nowych tematów. Z dawką kolejnych wracamy w przyszłym tygodniu.

Więcej o OTOMOTO

OTOMOTO to wiodący w Polsce ogłoszeniowy portal motoryzacyjny. W 2021 roku każdym miesiącu odwiedza go średnio prawie 8 milionów internautów, którzy poszukują w nim samochodów, motocykli, pojazdów użytkowych i maszyn ciężkich. Generują przy tym niespełna 400 milionów odsłon (Gemius).