Internetowy Samochód Roku - fotorelacja

Serwis Otomoto po raz siódmy opublikował ranking najczęściej poszukiwanych pojazdów w Polsce. Gala odbyła się w Instytucie Energetyki w Warszawie, wybór miejsca był nieprzypadkowy - kategorią specjalną były w tym roku auta elektryczne i hybrydowe.

Podsumowanie ubiegłego roku na rynku motoryzacyjnym pokazuje wiele ciekawych trendów - trwa odwrót Polaków od Diesla, poszukujemy aut używanych z nieco wyższej półki cenowej (pierwszy raz na szczycie podium jest BMW serii 3) a wzrost zapytań o auta hybrydowe to aż 70 procent.  

Elektryki i hybrydy pojawiły się nie tylko w statystykach wyszukań. W Hali Najwyższych Napięć zaparkowane zostały Volkswagen e-Golf, hybrydy Volvo XC90, Ford Mondeo, Hyundai IONIQ oraz Toyota Mirai na wodór.

Raport Internetowy Samochód Roku można przeczytać na stronie https://www.otomoto.pl/isr/

 

Udostępnij

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o OTOMOTO

O OTOMOTO

OTOMOTO działa w Polsce od 2004 roku i jest częścią Grupy OLX – globalnej sieci serwisów ogłoszeniowych, w której skład wchodzą także m.in. Autovit w Rumunii, Standvirtual w Portugalii, a także OLX czy Fixly. Współpraca w ramach grupy pozwala na wymianę doświadczeń i wdrażanie najlepszych praktyk, co wzmacnia rozwój platformy na rynkach lokalnych. Z OTOMOTO korzysta co miesiąc prawie 14 milionów użytkowników, poszukujących samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, maszyn rolniczych oraz części motoryzacyjnych.

OTOMOTO tworzy ekosystem narzędzi wspierających obie strony rynku motoryzacyjnego. Kupującym oferuje rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo i komfort wyboru – od raportów historii pojazdu i ocen sprzedających, po zdalne inspekcje techniczne i weryfikację danych w CEPiK. Sprzedającym zapewnia narzędzia do promocji i rozwoju biznesu, zarówno w segmencie aut używanych, jak i nowych, wspierając profesjonalizację i podnoszenie jakości rynku. Jednocześnie platforma zapewnia wiedzę o branży – regularnie publikuje raport OTOMOTO Insights, który w oparciu o dane własne i instytucji publicznych (m.in. CEPiK, GUS, NBP) prezentuje obraz kondycji rynku w Polsce i wspiera świadome decyzje zakupowe oraz biznesowe.

Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, transparentności i zaufaniu budowanemu wśród użytkowników OTOMOTO stało się nie tylko jedną z wiodących motoryzacyjnych platform ogłoszeniowych w Polsce, ale także aktywną społecznością kierowców i sprzedających oraz partnerem w rozwoju nowoczesnej i zrównoważonej mobilności.

Kontakt

otomoto.pl