Czy pandemia koronawirusa już zmieniła rynek motoryzacji?

O zaufaniu, przeniesieniu ciężaru komunikacji do internetu, koniecznej zmianie przepisów i optymizmie

Branża motoryzacyjna, zwłaszcza w Polsce, wyjdzie z pandemii koronawirusa obronną ręką. Spadek sprzedaży w tym roku jest oczywiście nieunikniony, życzę nam wszystkim aby wyniósł maksymalnie 20%, starajmy się, żeby nie było to więcej - mówi w trzeciej odsłonie webinarów #OTOMOTOdyskusje Marek Konieczny, prezes Związku Dealerów Samochodów. - Jeżeli w najbliższych miesiącach uda się wybrnąć ze spirali strachu i od września zacząć zupełnie normalnie funkcjonować, to tak jak z tęsknotą wrócimy do swoich ulubionych restauracji i fryzjerów, tak na właściwe tory wróci też motoryzacja.

Trzecia odsłona rozmów o branży z jej aktywnymi uczestnikami, ekspertami i profesjonalistami do obejrzenia tutaj >>>

Zapraszamy na profil OTOMOTO na portalu Linkedin do wysłuchania webinaru #OTOMOTOdyskusje i tradycyjnie zachęcamy do interakcji. Dziękujemy za dotychczasowe opinie i propozycje nowych tematów. Z dawką kolejnych wracamy w przyszłym tygodniu.

 

 

Udostępnij

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o OTOMOTO

O OTOMOTO

OTOMOTO działa w Polsce od 2004 roku i jest częścią Grupy OLX – globalnej sieci serwisów ogłoszeniowych, w której skład wchodzą także m.in. Autovit w Rumunii, Standvirtual w Portugalii, a także OLX czy Fixly. Współpraca w ramach grupy pozwala na wymianę doświadczeń i wdrażanie najlepszych praktyk, co wzmacnia rozwój platformy na rynkach lokalnych. Z OTOMOTO korzysta co miesiąc prawie 14 milionów użytkowników, poszukujących samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, maszyn rolniczych oraz części motoryzacyjnych.

OTOMOTO tworzy ekosystem narzędzi wspierających obie strony rynku motoryzacyjnego. Kupującym oferuje rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo i komfort wyboru – od raportów historii pojazdu i ocen sprzedających, po zdalne inspekcje techniczne i weryfikację danych w CEPiK. Sprzedającym zapewnia narzędzia do promocji i rozwoju biznesu, zarówno w segmencie aut używanych, jak i nowych, wspierając profesjonalizację i podnoszenie jakości rynku. Jednocześnie platforma zapewnia wiedzę o branży – regularnie publikuje raport OTOMOTO Insights, który w oparciu o dane własne i instytucji publicznych (m.in. CEPiK, GUS, NBP) prezentuje obraz kondycji rynku w Polsce i wspiera świadome decyzje zakupowe oraz biznesowe.

Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, transparentności i zaufaniu budowanemu wśród użytkowników OTOMOTO stało się nie tylko jedną z wiodących motoryzacyjnych platform ogłoszeniowych w Polsce, ale także aktywną społecznością kierowców i sprzedających oraz partnerem w rozwoju nowoczesnej i zrównoważonej mobilności.

Kontakt

otomoto.pl