Skip to Content
Czy pandemia koronawirusa już zmieniła rynek motoryzacji?

Czy pandemia koronawirusa już zmieniła rynek motoryzacji?

O zaufaniu, przeniesieniu ciężaru komunikacji do internetu, koniecznej zmianie przepisów i optymizmie

Branża motoryzacyjna, zwłaszcza w Polsce, wyjdzie z pandemii koronawirusa obronną ręką. Spadek sprzedaży w tym roku jest oczywiście nieunikniony, życzę nam wszystkim aby wyniósł maksymalnie 20%, starajmy się, żeby nie było to więcej - mówi w trzeciej odsłonie webinarów #OTOMOTOdyskusje Marek Konieczny, prezes Związku Dealerów Samochodów. - Jeżeli w najbliższych miesiącach uda się wybrnąć ze spirali strachu i od września zacząć zupełnie normalnie funkcjonować, to tak jak z tęsknotą wrócimy do swoich ulubionych restauracji i fryzjerów, tak na właściwe tory wróci też motoryzacja.

Trzecia odsłona rozmów o branży z jej aktywnymi uczestnikami, ekspertami i profesjonalistami do obejrzenia tutaj >>>

Zapraszamy na profil OTOMOTO na portalu Linkedin do wysłuchania webinaru #OTOMOTOdyskusje i tradycyjnie zachęcamy do interakcji. Dziękujemy za dotychczasowe opinie i propozycje nowych tematów. Z dawką kolejnych wracamy w przyszłym tygodniu.

Story image

 

 

Więcej o OTOMOTO

OTOMOTO to platforma umożliwiająca skuteczną i wygodną sprzedaż oraz poszukiwanie pojazdów. W miesiącu publikowanych jest średnio 250 tysięcy ogłoszeń, co oznacza że co minutę w serwisie pojawia się 5 nowych ofert.

Najwięcej z nich dotyczy samochodów osobowych, ale poszukujący znajdą tu również tysiące ogłoszeń w kategoriach motocykle i quady, pojazdy dostawcze i ciężarowe, maszyny budowlane i rolnicze oraz części.

W 2020 roku roku serwis odwiedzało średniomiesięcznie ponad 7,9 mln internautów, którzy generowali średnio ponad 355 mln odsłon portalu w każdym miesiącu (PBI/Gemius).