Skip to Content
Czy pandemia koronawirusa już zmieniła rynek motoryzacji?

Czy pandemia koronawirusa już zmieniła rynek motoryzacji?

O zaufaniu, przeniesieniu ciężaru komunikacji do internetu, koniecznej zmianie przepisów i optymizmie

Branża motoryzacyjna, zwłaszcza w Polsce, wyjdzie z pandemii koronawirusa obronną ręką. Spadek sprzedaży w tym roku jest oczywiście nieunikniony, życzę nam wszystkim aby wyniósł maksymalnie 20%, starajmy się, żeby nie było to więcej - mówi w trzeciej odsłonie webinarów #OTOMOTOdyskusje Marek Konieczny, prezes Związku Dealerów Samochodów. - Jeżeli w najbliższych miesiącach uda się wybrnąć ze spirali strachu i od września zacząć zupełnie normalnie funkcjonować, to tak jak z tęsknotą wrócimy do swoich ulubionych restauracji i fryzjerów, tak na właściwe tory wróci też motoryzacja.

Trzecia odsłona rozmów o branży z jej aktywnymi uczestnikami, ekspertami i profesjonalistami do obejrzenia tutaj >>>

Zapraszamy na profil OTOMOTO na portalu Linkedin do wysłuchania webinaru #OTOMOTOdyskusje i tradycyjnie zachęcamy do interakcji. Dziękujemy za dotychczasowe opinie i propozycje nowych tematów. Z dawką kolejnych wracamy w przyszłym tygodniu.

Story image

 

 

Więcej o OTOMOTO

OTOMOTO to wiodący w Polsce ogłoszeniowy portal motoryzacyjny. W 2021 roku każdym miesiącu odwiedza go średnio prawie 8 milionów internautów, którzy poszukują w nim samochodów, motocykli, pojazdów użytkowych i maszyn ciężkich. Generują przy tym niespełna 400 milionów odsłon (Gemius).