Bardziej się nie da

Nowa kampania reklamowa OTOMOTO

Czasem tak właśnie jest. Wiesz świetnie, że zrobiłeś wszystko co możliwe, żeby być pewnym swojej decyzji. Szukałeś, sprawdzałeś, pytałeś, czytałeś, ​ słuchałeś, scrollowałeś, oglądałeś z każdej strony, prosiłeś o pomoc. I co? I wiesz też, że wcale pewny nie jesteś. Ale jesteś przekonany, że lepiej, więcej i mocniej… po prostu: "bardziej się nie da”.

OTOMOTO startuje ze świeżą i bardzo wyrazistą kampanią reklamową pokazującą jak wiele zdarzeń kryje się za poszukiwaniem samochodu i jak bardzo sam serwis pomaga kupującemu utrzymać ten proces pod kontrolą. Bo każdy, kto choć raz próbował swoich sił na ​ rynku motoryzacyjnym, wie że zrealizowanie wszystkich zamierzeń zgodnie z planem bywa trudne. Potrzebny jest zaufany doradca. 

- Nasza kampania tym razem mówi znacznie mniej o produkcie, a bardziej o ludzkich historiach i eksperckim wsparciu dostarczanym przez OTOMOTO dla każdego poszukującego samochodu. Przesłanie jest proste: z nami unikniesz wielu nieporządanych niespodzianek, zrobisz to ​ z większą kontrolą, bo przecież tego właśnie oczekujesz. I choć nie będziesz mieć 100-procentowej pewności, to na końcu być bardziej pewnym po prostu się nie da - mówi Sebastian Starczewski, head of marketing OTOMOTO.

Serwis wspiera kupującego swoją wiedzą, pomaga uporządkować proces. Jest nie tylko jedną z największych platform ogłoszeniowych w Polsce. Podejmuje też działania wspierające poszukujących w kwestii finansowania, weryfikacji znalezionych pojazdów (w marcu wprowadzono obowiązek publikacji nr VIN w ogłoszeniach, co ułatwia sprawdzanie historii pojazdu), a wkrótce można oczekiwać pojawienia się kolejnych rozwiązań wspierających kupującego.

Kampanii będzie tym ciekawsza, że oprócz podstawowego spotu wizerunkowego, na szklany ekran trafił również telewizyjny spot reklamowy dedykowany rozwijanej w ramach serwisu kategorii części zamiennych. Krótka i zabawna historia z warsztatu samochodowego przypomina, że na OTOMOTO znaleźć można już ponad dwa miliony tego typu ogłoszeń.

Kampania reklamowa została przygotowana we współpracy z krakowską agencją Hand Made oraz dom mediowy Media Concept. Spoty zostaną wyemitowane w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych i zostaną wsparte działaniami w mediach społecznościowych oraz w onlinie.

OTOMOTO. Bardziej się nie da. KomisOTOMOTO. Bardziej się nie da. Warsztat.

 

Share

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o OTOMOTO

OTOMOTO to platforma należąca do Grupy OLX, skupiająca wokół siebie ekosystem narzędzi wspierających w zakupie i sprzedaży samochodów osobowych i dostawczych, a także pojazdów ciężkich i maszyn rolniczych oraz części motoryzacyjnych. Co miesiąc z platformy korzysta prawie 14 milionów użytkowników według uśrednionych danych z okresu lipiec-grudzień 2023 (dane Google Analytics).

Kontakt

otomoto.pl