Bardziej się nie da

Bardziej się nie da

Nowa kampania reklamowa OTOMOTO

Czasem tak właśnie jest. Wiesz świetnie, że zrobiłeś wszystko co możliwe, żeby być pewnym swojej decyzji. Szukałeś, sprawdzałeś, pytałeś, czytałeś,  słuchałeś, scrollowałeś, oglądałeś z każdej strony, prosiłeś o pomoc. I co? I wiesz też, że wcale pewny nie jesteś. Ale jesteś przekonany, że lepiej, więcej i mocniej… po prostu: "bardziej się nie da”.

OTOMOTO startuje ze świeżą i bardzo wyrazistą kampanią reklamową pokazującą jak wiele zdarzeń kryje się za poszukiwaniem samochodu i jak bardzo sam serwis pomaga kupującemu utrzymać ten proces pod kontrolą. Bo każdy, kto choć raz próbował swoich sił na  rynku motoryzacyjnym, wie że zrealizowanie wszystkich zamierzeń zgodnie z planem bywa trudne. Potrzebny jest zaufany doradca. 

- Nasza kampania tym razem mówi znacznie mniej o produkcie, a bardziej o ludzkich historiach i eksperckim wsparciu dostarczanym przez OTOMOTO dla każdego poszukującego samochodu. Przesłanie jest proste: z nami unikniesz wielu nieporządanych niespodzianek, zrobisz to  z większą kontrolą, bo przecież tego właśnie oczekujesz. I choć nie będziesz mieć 100-procentowej pewności, to na końcu być bardziej pewnym po prostu się nie da - mówi Sebastian Starczewski, head of marketing OTOMOTO.

Serwis wspiera kupującego swoją wiedzą, pomaga uporządkować proces. Jest nie tylko jedną z największych platform ogłoszeniowych w Polsce. Podejmuje też działania wspierające poszukujących w kwestii finansowania, weryfikacji znalezionych pojazdów (w marcu wprowadzono obowiązek publikacji nr VIN w ogłoszeniach, co ułatwia sprawdzanie historii pojazdu), a wkrótce można oczekiwać pojawienia się kolejnych rozwiązań wspierających kupującego.

Kampanii będzie tym ciekawsza, że oprócz podstawowego spotu wizerunkowego, na szklany ekran trafił również telewizyjny spot reklamowy dedykowany rozwijanej w ramach serwisu kategorii części zamiennych. Krótka i zabawna historia z warsztatu samochodowego przypomina, że na OTOMOTO znaleźć można już ponad dwa miliony tego typu ogłoszeń.

Kampania reklamowa została przygotowana we współpracy z krakowską agencją Hand Made oraz dom mediowy Media Concept. Spoty zostaną wyemitowane w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych i zostaną wsparte działaniami w mediach społecznościowych oraz w onlinie.

 

Więcej o OTOMOTO

OTOMOTO to platforma umożliwiająca skuteczną i wygodną sprzedaż oraz poszukiwanie pojazdów. W miesiącu publikowanych jest średnio 250 tysięcy ogłoszeń, co oznacza że co minutę w serwisie pojawia się 5 nowych ofert.

Najwięcej z nich dotyczy samochodów osobowych, ale poszukujący znajdą tu również tysiące ogłoszeń w kategoriach motocykle i quady, pojazdy dostawcze i ciężarowe, maszyny budowlane i rolnicze oraz części.

W 2019 roku roku serwis odwiedzało średniomiesięcznie ponad 7,1 mln internautów, którzy generowali średnio niespełna 350 mln odsłon portalu w każdym miesiącu (PBI/Gemius).