Skip to Content
Agnieszka Czajka GM-em OTOMOTO

Agnieszka Czajka GM-em OTOMOTO

informacja prasowa

Od kwietnia nową menadżer generalną OTOMOTO jest Agnieszka Czajka. Dotychczas pełniła funkcję dyrektor ds. operacyjnych. Po dokładnie trzech latach pracy w serwisie należącym do Grupy OLX zastąpiła odchodzącego Przemysława Vonau.

- Na przestrzeni kilku ostatnich lat OTOMOTO istotnie się zmieniało. To już nie tylko wiodący w Polsce motoryzacyjny serwis ogłoszeniowy, ale też marka która stale poszerza swoje usługi. Jest naturalnym wsparciem dla użytkownika przy sprzedaży i poszukiwaniu samochodu. Standardowo wykorzystuje rozwiązania online’owe, bo Internet to jej środowisko. Bacznie przygląda się rozwojowi branży, promuje wszelkie formy własności i posiadania pojazdów. Ponadto coraz odważniej zagląda do współczesnych form posiadania samochodów, offline’u i bardzo chętnie dzieli się swoją wiedzą. To dla mnie prawdziwy przywilej i duma, móc stanąć za sterami tego biznesu. Zwłaszcza, że wierzymy w dalszy rozwój i dostarczanie prostych i szybkich rozwiązań naszym użytkownikom - mówi nowa menadżer generalna OTOMOTO.

Agnieszka Czajka od początku kariery związana jest z branżą automotive, w szczególności ze sferą sprzedaży i zarządzania. W latach 2012-2018 związana z Volkswagen Group Polska, w której m.in. prowadziła zespoły sprzedażowe odpowiedzialne za markę Porsche. 3 lata temu dołączyła do OTOMOTO i objęła stanowisko dyrektor ds. operacyjnych, a od niespełna roku była też dyrektorem sprzedaży w 3-2-1 SPRZEDANE!.

Nowa menedżer generalna jest absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. 

OTOMOTO to wiodący polski serwis ogłoszeniowy dedykowany kategoriom motoryzacyjnym. Należy do Grupy OLX (OLX, Otodom, Fixly), a w ostatnich latach intensywnie rozwija się o kolejne usługi dedykowane konsumentom i branży. W ekosystemie marki znajduje się startup 3-2-1 SPRZEDANE!, a także przejęty w zeszłym roku e-salon Carsmile.

Więcej o OTOMOTO

OTOMOTO to wiodący w Polsce ogłoszeniowy portal motoryzacyjny. W 2021 roku każdym miesiącu odwiedza go średnio prawie 8 milionów internautów, którzy poszukują w nim samochodów, motocykli, pojazdów użytkowych i maszyn ciężkich. Generują przy tym niespełna 400 milionów odsłon (Gemius).