Adam Simon i Michał Wróblewski dołączają do OTOMOTO

Do zespołu OTOMOTO dołączyli Adam Simon i Michał Wróblewski, obejmując kluczowe stanowiska w obszarze rozwoju biznesu i sprzedaży. 

OTOMOTO wchodzi w kolejny etap rozwoju. Serwis coraz mocniej stawia na ofertę nowych samochodów, wzmacnia rozpoznawalność marki i wykorzystuje potencjał współpracy międzynarodowej w ramach Grupy OLX. Zmiany personalne są ważnym elementem tej strategii – mają wspierać dalszy rozwój, umacniać pozycję OTOMOTO w cyfrowej rzeczywistości rynku motoryzacyjnego i przekładać się na jeszcze lepsze doświadczenia klientów oraz kupujących.

Adam Simon – rozwój biznesu w nowej odsłonie

Adam Simon objął stanowisko Senior Head of Business Development Motors Professionals Europe. Odpowiada za tworzenie nowych rozwiązań, które pozwolą partnerom jeszcze skuteczniej wykorzystywać potencjał platformy. Jego celem jest rozwijanie długotrwałych relacji z klientami oraz współtworzenie funkcjonalności odpowiadających na potrzeby rynku.

W branży motoryzacyjnej zmiany zachodzą bardzo dynamicznie. Moim zadaniem jest wspierać naszych partnerów w tym, by mogli je przekuwać w realne korzyści biznesowe. Chcę, aby OTOMOTO było dla nich nie tylko miejscem obecności, ale przede wszystkim przestrzenią do rozwoju i budowania przewagi konkurencyjnej – mówi Adam Simon, Senior Head of Business Development Motors Professionals Europe, OLX Group/OTOMOTO.

 

Od 16 lat związany jest z branżą motoryzacyjną, w tym z markami premium. Karierę zaczynał w dealerstwie BMW, a następnie przez lata odpowiadał za sprzedaż i obsługę posprzedażną w strukturach importerskich Audi, pełniąc m.in. funkcję Dyrektora Sprzedaży Audi w Polsce.

Michał Wróblewski – nowe wyzwania w obszarze sprzedaży

Michał Wróblewski objął stanowisko Head of Sales i odpowiada za sprzedaż usług OTOMOTO do największych grup dealerskich w Polsce. W swojej roli koncentruje się na dostosowywaniu oferty do trendów rynkowych i oczekiwań partnerów biznesowych.

Rynek dealerski w Polsce jest wymagający i niezwykle konkurencyjny. Moją ambicją jest, aby oferta OTOMOTO była zawsze o krok przed oczekiwaniami klientów – dopasowana do realnych potrzeb i trendów, które dziś kształtują branżę. Sprzedający odgrywają tu kluczową rolę – to oni bezpośrednio odpowiadają na oczekiwania kierowców i najlepiej znają ich potrzeby. Dlatego tak istotne jest dla mnie prowadzenie otwartego dialogu i ścisłej współpracy z naszymi partnerami biznesowymi. Wspólnie z zespołem chcemy wyznaczać nowe standardy w cyfrowej sprzedaży – podkreśla Michał Wróblewski, Head of Sales Motors Professionals Europe, OLX Group/OTOMOTO.

Michał Wróblewski doświadczenie zawodowe zdobywał pracując dla importera marek Skoda i Audi, a następnie jako Dyrektor Handlowy w jednej z wiodących polskich grup dealerskich, gdzie odpowiadał za wyniki sprzedaży wszystkich marek grupy Volkswagen.

Obie nominacje wzmacniają pozycję OTOMOTO na rynku i otwierają nowy rozdział w rozwoju platformy.

2025.10.16_Adam Simon i Michał Wróblewski dołączają do OTOMOTO.docx

DOCX 21 KB

Adam Simon_OTOMOTO.JPG

JPEG 2.1 MB

Michał Wróblewski_OTOMOTO.JPG

JPEG 1.6 MB

 


Kalina Stawiarz

Kalina Stawiarz

Senior PR & Marketing Manager, OTOMOTO

O OTOMOTO

OTOMOTO działa w Polsce od 2004 roku i jest częścią Grupy OLX – globalnej sieci serwisów ogłoszeniowych, w której skład wchodzą także m.in. Autovit w Rumunii i Standvirtual w Portugalii, a także OLX czy Fixly. Współpraca w ramach grupy pozwala na wymianę doświadczeń i wdrażanie najlepszych praktyk, co wzmacnia rozwój platformy na rynkach lokalnych. Z OTOMOTO korzysta co miesiąc prawie 14 milionów użytkowników, poszukujących samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, maszyn rolniczych oraz części motoryzacyjnych.

OTOMOTO tworzy ekosystem narzędzi wspierających obie strony rynku motoryzacyjnego. Kupującym oferuje rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo i komfort wyboru – od raportów historii pojazdu i ocen sprzedających, po zdalne inspekcje techniczne i weryfikację danych w CEPiK. Sprzedającym zapewnia narzędzia do promocji i rozwijania biznesu, zarówno w segmencie aut używanych, jak i nowych, wspierając profesjonalizację i podnoszenie jakości rynku. Jednocześnie platforma pełni rolę źródła wiedzy o branży – regularnie publikuje raport OTOMOTO Insights, który w oparciu o dane własne i instytucji publicznych (m.in. CEPiK, GUS, NBP) prezentuje obraz kondycji rynku w Polsce i wspiera świadome decyzje zakupowe oraz biznesowe. 

Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, transparentności i zaufaniu budowanemu wśród użytkowników OTOMOTO stało się nie tylko jedną z wiodących motoryzacyjnych platform ogłoszeniowych w Polsce, ale także aktywną społecznością kierowców i sprzedających oraz partnerem w rozwoju nowoczesnej i zrównoważonej mobilności.

 


Udostępnij

Aktualizacje w Twojej skrzynce pocztowej

Klikając "Subskrybuj", potwierdzam, że zapoznałem się z Polityka prywatności i wyrażam na nią zgodę.

Więcej o OTOMOTO

OTOMOTO to platforma należąca do Grupy OLX, skupiająca wokół siebie ekosystem narzędzi wspierających w zakupie i sprzedaży samochodów osobowych i dostawczych, a także pojazdów ciężkich i maszyn rolniczych oraz części motoryzacyjnych. Co miesiąc z platformy korzysta prawie 14 milionów użytkowników według uśrednionych danych z okresu lipiec-grudzień 2023 (dane Google Analytics).

Kontakt

otomoto.pl